اخبار ورزشی

کاظمینی: با ۲ گلی که به فولاد زدم بازخوردی بی‌نظیر دریافت کردم/ موفقیت ملوان از آقای گُلی من مهمتر است

کاظمینی: با ۲ گلی که به فولاد زدم بازخوردی بی‌نظیر دریافت کردم/ موفقیت ملوان از آقای گُلی من مهمتر است

– اخبار ورزشی –

مسعود زائر کاظمینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره پیروزی ۴ بر صفر ملوان مقابل فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: در این بازی همه چیز خوب بود و بعد از شکست مقابل استقلال که حق‌مان نبود هم‌قسم شده بودیم که مقابل فولاد با بُرد از زمین خارج شویم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، اما عدم تمرکز در ضربه‌های آخر فرصت به ثمر رساندن گل‌های بیشتر را از ما گرفت.

ملوان، فولاد را به چهارمیخ کشید!/ قعرنشینی تیمِ منصوریان با هت‌تریک در باخت

وی در پاسخ به این پرسش که بعد از دبل در گلزنی با دوندگی‌های زیاد چه بازخوردی از سوی هواداران و جامعه فوتبال دریافت کرد، گفت: ما برای اعتلای نام ملوان و برد هم‌قسم شده بودیم در این میان بازی ما هم به چشم آمد و خدا را شکر که توانستیم خواسته‌های کادر فنی را در زمین خوب پیاده کنیم. خدا را شکر بعد از آن گلزنی‌ها بازخورد بی‌نظیری دریافت کردیم. از هواداران ملوان که همیشه حامی ما هستند هم قدردانی می‌کنم.

مهاجم تیم فوتبال ملوان ادامه داد: امسال با نظر مهدی تارتار تغییر پست دادم و به‌عنوان مهاجم نوک به میدان می‌روم. خوشحالم که توانستم با گلزنی‌هایم پاسخ اعتماد سرمربی تیم و اعضای کادر فنی را بدهم.

کاظمینی درباره تقابل با گل‌گهر در هفته چهارم لیگ برتر، تصریح کرد: گل‌گهر تیم قابل احترام، پرمهره و باامکاناتی است. ما هم ملوان هستیم و واقعاً هفته گذشته لایق شکست نبودیم. با اینکه آنها میزبان هستند، ما برای گرفتن نتیجه در زمین مسابقه حاضر می‌شویم.

وی که به همراه رضا اسدی با سه گل زده مشترکاً در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد، گفت: صد درصد برای آقای گلی تلاش می‌کنم، اما مهم‌تر از گلزنی‌ من و خواسته شخصی‌ام اولویت، موفقیت ملوان است.  

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا