اخبار ورزشی

قربانی: فخری در مسابقه رهبری به‌صورت تصویری به من کمک کرد/ نقاط ضعف باید برطرف شود + فیلم

قربانی: فخری در مسابقه رهبری به‌صورت تصویری به من کمک کرد/ نقاط ضعف باید برطرف شود + فیلم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از هانگژو، امین قربانی پس از پایان کار ملی‌پوشان شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو که با مدال برنز محمد رهبری همراه بود، اظهار داشت: دو‌ نماینده در این بخش داشتیم و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده بودیم، توقع حداقل یک مدال را داشتیم. البته می‌توانستیم دو‌ مدال هم بگیریم.

وی با تقدیم مدال برنز محمد رهبری به مردم ایران گفت: امیدوارم مدال کسب شده باعث خرسندی آنها شده باشد. بازی‌های آسیایی برای ما مانند قهرمانی جهان است؛ چراکه نمایندگان‌ کره جنوبی و ژاپن در این رقابت‌ها حضور دارند و نمایندگان‌ چین‌ اینجا خیلی خوب کار کردند. امیدوارم بازیکنان با این مدال، جواب زحمات خودشان در اردوها را گرفته باشند.

پوشش زنده بازی‌های آسیایی| برنز تنیس روی میز، نعمت‌زاده، رهبری و پرتوآذر

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با بیان اینکه مدال برنز محمد رهبری جای خوشحالی دارد، خاطرنشان کرد: کاش علی پاکدامن هم از پس رقیب خود برمی‌آمد تا خوشحالی ما تکمیل شود. رهبری در رقابت با حریف کره‌ای می‌توانست بهتر باشد و تا ضربه ۶ و ۷ به‌خوبی جلو رفت. حریف کره‌ای رده هفت و هشت جهان را دارد و در المپیک و جهان عنوان‌دار است.

قربانی با بیان اینکه «اوه سان گوک» حریف دست و پا بسته‌ای برای نماینده کشورمان نبود، تصریح کرد: با این وجود، رهبری می‌توانست خوب بازی کند. از لحاظ فنی از او راضی هستم، اما آنچه فکر مرا درگیر کرده، این است که باید روی نقاط ضعف خودمان در این بازی کار کنیم. اگر می‌خواهیم نام و آوازه‌ای در جهان داشته باشیم، باید نقاط ضعف خودمان را بر طرف کنیم.

وی درباره اینکه ناکامی پاکدامن در  بخش انفرادی می‌تواند تلنگری برای جبران این شکست در رده تیمی باشد، بیان کرد: همیشه بحث تیمی و انفرادی متفاوت است. ما در بخش تیمی چهار بازیکن داریم و فشار کمتری روی بازیکنان وجود دارد. بازی‌ها به‌صورت پنج ضربه‌ای است و هر بازیکن زمان بیشتری دارد که همین باعث می‌شود یکدیگر را بهتر آنالیز کنند.

رهبری: مصمم هستیم در بخش تیمی شمشیربازی فینالیست شویم + فیلم

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر یادآور شد: باید روی نقاط ضعف خودمان کار کنیم و در چند روزی که فرصت داریم، باید پاکدامن و همه بچه‌ها را از لحاظ روانی دوباره برگردانیم. اینجا هیچ حریفی دست و پا بسته نیست و همه به دنبال مدال هستند؛ حتی یک مدال برنز. عملکرد رهبری قابل قبول است، اما آنها آنقدر توانا هستند که به دنبال خوشرنگ‌ترین مدال باشیم.

قربانی در پایان گفت: این مدال را به محمد رهبری، خانواده او و مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم آنها، این مدال را از ما قبول کنند. همچنین از علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی، خانواده ورزشکاران و پیمان فخری عزیز که در رقابت محمد رهبری به‌صورت تصویری به من کمک کرد. تشکر می‌کنم. فخری نکات لازم را گفت که بسیار مثمرثمر بود و امیدوارم هر کجا که هست، موفق باشد.

 

.

 

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا