اجتماعی

برگزاری بزرگترین رویداد “هوش مصنوعی” در حوزه تجار‌ی‌سازی

برگزاری بزرگترین رویداد “هوش مصنوعی” در حوزه تجار‌ی‌سازی

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، مسعود ابراهیمی؛ معاون رئیس و سرپرست سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاد دانشگاهی در نشست خبری چهل و سومین سالگرد جهاد دانشگاهی اظهار کرد: دولت سالیانه، کمک کمی به جهاد دارد و میزان این کمک‌ها سال به سال کاهش پیدا کرده و این موضوع باعث شد در سیاست‌های جدید، ایجاد ثروت از طریق مشارکت با بخش خصوصی در دستور کار قرار بگیرد.

دستاوردهای جهاد دانشگاهی از ساخت مین‌های هوایی دوره دفاع مقدس تا ساخت ترانزیستورها

وی گفت: دانش فنی را باید در بازار عرضه کرده و از این طریق درآمدهایی را برای تغذیه بخش پژوهش‌ ایجاد کنیم و دغدغه ریاست جهاد دانشگاهی بر رفع مشکل معیشتی کارکنان جهاد است.

ابراهیمی بیان کرد: نخستین گام، ساماندهی برقراری انضباط مالی در شرکت‌های زیرمجموعه جهاد دانشگاهی است. برنامه بعدی این معاونت، ساماندهی مراکز رشد و‌ پارک‌ها است و اخیراً سیاست‌گذاری‌های خوبی در خصوص مشارکت بخش خصوصی و واگذاری ارضای پارک‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان صورت گرفته است.

وی گفت: از شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت و تقاضا می‌کنیم درخواست های خود را به ما ارسال کرده و‌ از اواخر مهرماه واگذاری اراضی را آغاز کنیم.

ابراهیمی اضافه کرد: بزرگترین رویداد هوش مصنوعی در حوزه تجاری‌سازی در آبان ماه برگزار خواهد شد؛ در این رویداد از حکمرانی مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کنیم.

معاون رئیس و سرپرست سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاد دانشگاهی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای غربالگری یک میلیون نفر انجام شده است که گام مثبتی برای موضوع جوانی جمعیت است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا