کردستان

امام جمعه سنندج: برکات خدمات دولت در آینده ملموس خواهد شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که با حضور نمازگزاران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: مسجد دانشگاه تربیت، محبت، مودت و رحمت است و همه با حضور در این مکان از این دانشگاه بهره‌مند می‌شویم.

امام جمعه سنندج در ادامه به موضوع نشست‌های تقریب مذاهب با حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در استان کردستان اشاره کرد و این نشست‌ها را مایه رحمت و تقویت وحدت اسلامی در این استان و کشور عنوان کرد.

ماموستا رستمی همچنین اذعان داشت: دولت جدید برای خدمتگزاری بیشتر به مردم کمر همت بسته است که برکات آن در آینده ملموس خواهد شد.

وی در ادامه افزود: دانشگاه اسلام و رسول اکرم(ص) که درب آن برای همگان باز است و همه را نورانی می‌کند، دانشگاهی ‌آموزنده و پر از درس است که باید همه از این دانشگاه درس زندگی و اخلاق بیاموزیم.

وی ادامه داد: روزگار هم درس‌های بزرگی دارد که جدای از تلاش برای کسب رزق و روزی حلال، راستی و خدمتگزاری به مردم مهربانی کردن و مودت به همدیگر لازم است که همه از درس‌هایی است که پیامبران ما نیز در این مسیر بوده‌اند.

امام جمعه سنندج ادامه داد: در ۱۴۴۳ سال پیش که بزرگترین کشتی توسط حضرت نوح ساخته شد، در راستای خدمتگزاری به مردم بود.

به گفته وی، صنعت، تولید و خدمت نیازمند کار و تلاش است چراکه با سستی و رخوت نمی‌توان به اهداف رسید.

ماموستا رستمی عنوان کرد: پیامبر اکرم فرموده است، کسانی که صبح زود برای فعالیت از خواب بیدار می‌شوند و  به دنبال رزق و روزی حلال هستند خداوند به اموالشان برکت می‌دهد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا