اخبار ورزشی

واکنش مانچینی به باخت ژاپن مقابل عراق

واکنش مانچینی به باخت ژاپن مقابل عراق

به گزارش خبرگزاری برگزیده؛ روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار این تیم مقابل قرقیزستان گفت: هر بازی سخت است و مسائل مربوط به خودش را دارد. امکان تغییر هر چیزی در طول مسابقه وجود دارد و ما باید خودمان را به‌خوبی آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان افزود: در نهایت امیدوارم جام را ببریم اما این کار آسان نیست و حریفان قدرتمندی پیش‌ِروی ما هستند. ما وقت کافی برای آماده‌سازی نداشتیم. ببینید چه‌کسی فکر می‌کرد ژاپن از عراق شکست بخورد و این نشان می‌دهد تیم‌های قدرتمند زیادی در آسیا وجود دارند. اگر می‌خواهیم برنده شویم و به قهرمانی برسیم، باید آمادگی خوبی داشته باشیم.

روبرتو مانچینی که تیمش در بازی نخست برابر عمان با خوش‌شانسی با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد، خاطرنشان کرد: شرایط خوبی در اردوی تیم ملی عربستان وجود دارد و می‌خواهیم با روند مثبتی پیش برویم. ما اکنون نمی‌دانیم در مرحله بعدی با چه‌تیمی بازی خواهیم کرد، زیرا هنوز بازی دوم خود را هنوز انجام ندادیم، ما به بازی فردا فکر می‌کنیم و کاری به تیم‌های دیگر نداریم.

این سرمربی ایتالیایی درباره میزان رضایت از ترکیب کنونی تیم ملی عربستان گفت: از بازیکنانم راضی هستم و دوست ندارم دیگر درباره این موضوع صحبتی کنم. بازیکنان عربستانی به‌دلیل تعداد زیاد بازیکنان خارجی در لیگ داخلی کمتر بازی می‌کنند. امیدوارم در آینده بازیکنان جوان آینده‌دار بیشتری فرصت بازی به دست آورند.

۲۵۴ ۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا