اخبار ورزشی

یوسفی: در انزلی به جای زمین چمن، در زمین گِل بازی کردیم

یوسفی: در انزلی به جای زمین چمن، در زمین گِل بازی کردیم

– اخبار ورزشی –

فردین یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، پیرامون پیروزی ۲  بر یک ذوب‌آهن اصفهان مقابل ملوان بندرانزلی در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم ما نسبت به تیم‌های دیگر کمی دیرتر تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرد اما در مسابقه اول با وجود بازی در خانه حریف یکدست و هماهنگ پیش رفتیم.

ذوب‌آهن آماده پرداخت مطالبات دارکو بیدوف/ بازگشایی پنجره سبزپوشان در روزهای آتی

وی افزود: در جریان مسابقه قصد و تلاش همه بازیکنان اجرای تاکتیک‌های مدنظر ربیعی و اعضای کادر فنی بود. خوشبختانه خوب پیش رفتیم و نتیجه هم گرفتیم. در جریان مسابقه گرمای هوا و چمن ورزشگاه مانع ارائه بازی زیباتر شد. البته شرایط آب و هوایی برای دو تیم یکسان بود اما چمن ورزشگاه واقعاً خوب نبود. واقعیت بگویم چیزی به نام چمن وجود نداشت و در واقع گِل در زمین بود. این موضوع برای تیم ریشه‌دار ملوان هم خوب نیست.

بازیکن ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ما به هیچ تمایلی ندارد که به اصطلاح از تاکتیک زیر توپ زدن بهره بگیرد اما وقتی چمن ورزشگاه شادروان قایقران با مشکل مواجه است، ناخواسته مجبور می‌شدیم گاهی اوقات زیر توپ بزنیم.

یوسفی درباره تأثیرش روی گل دوم تیمش مقابل ملوان، عنوان کرد: در صحنه دوم توپ را قطع کردم و در اختیار محمدجواد محمدی قرار دادم که توپ به عرفان معصومی رسید و او از موقعیت به خوبی بهره گرفت. در واقع پاسِ، پاس گل را دادم. خدا را شاکرم که توانستم در اولین بازی بر روی نتیجه تیم تأثیر مثبت بگذارم و امیدوارم در بازی‌های بعدی همین روند ادامه پیدا کند.

وی درباره بازوبند مشکی که به صورت انفرادی در مسابقه مقابل ملوان استفاده کرد، گفت: بازیکن صنعت نفت آبادان بودم و محمد عجمی هم عضو این تیم بود. به یاد و احترام او می‌خواستم در زمین فوتبال کاری انجام دهم از بازوبند مشکی استفاده کردم. واقعیت دلم می خواست گُل بزنم و آن را به هم تیمی سابقم شادروان عجمی تقدیم کنم اما گلزنی قسمتم نبود. امیدوارم در بازی‌های آینده گل بزنم و این کار را انجام دهم.

ذوب‌آهن هافبک مس رفسنجان را به خدمت گرفت

بازیکن ذوب‌آهن اصفهان با ارزیابی شرایط دربی اصفهان مقابل سپاهان تصریح کرد: هر دو تیم در هفته اول لیگ برتر موفق به پیروزی شدند و از نظر روحیه شرایط خوبی دارند. طبیعتاً هیچ تیمی علاقه ندارد مقابل تماشاگرانش بازنده باشد. از هواداران می‌خواهم ما را در این بازی تنها نگذارند. اینکه سپاهان مقابل تراکتور پیروز میدان بوده و توانسته برنده بازی باشد، نشانگر ارزش این تیم است اما دلیلی برای معلوم بودن نتیجه نیست. فوتبال بازی اتفاقات است و هر بازی شرایط خودش را دارد. تا آخرین لحظه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.

وی در پایان گفت: از اینکه ذوب‌آهن را انتخاب کردم خوشحال هستم. در کنار امکانات خوب باشگاه ذوب‌آهن، محمد ربیعی به لحاظ فنی واقعاً به بازیکنان کمک می‌کند. اگر کمبودی در امکانات یا ساختار مشاهده کند سریع پیگیر می‌شود که چنین مشکلی نداشته باشیم. این روحیه او به همه اعضای تیم کمک می‌کند. برای صنعت نفت آبادان هم در لیگ برتر آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم نتایج خوبی بگیرد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا