سمنان

کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی صنایع دستی برگزار شد

کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی صنایع دستی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان، سمانه سلطانی پور روز چهارشنبه ۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ افزود: با هدف حمایت از هنرمندان و فعالان صنایع دستی استان این کارگاه آموزشی یک روزه با همکاری اداره کل امور مالیاتی استان سمنان برگزار شد.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: در این کارگاه، مدیرکل و معاونین اداره کل امور مالیاتی استان سمنان قوانین و مقررات مرتبط با معافیت مالیاتی مشمول کارگاه های و واحدهای صنایع دستی زا آموزش دادند.

سلطانی پور افزود: بر اساس ماده ۱۴۲ قانون مالیاتهای مستقیم کارگاه ها و شرکت های تولیدی صنایع دستی در صورت ارائه اظهار نامه مالیاتی در موعد مقرر از پرداخت مالیات بر درآمد معاف هستند.

او گفت: هنرمندان صنایع دستی حاضر در جلسه مسائل و مشکلات را مطرح کردند و در صورت نیاز جلسات دیگری برای آشنایی بیشتر هنرمندان برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: با اعلام آمادگی مدیرکل امور مالیاتی استان، این کارگاه آموزشی در سایر شهرستانهای استان برگزار خواهد شد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا