اخبار ورزشی

افسوس سرمربی هنگ کنگ؛ می‌توانستیم از ایران امتیاز بگیریم

افسوس سرمربی هنگ کنگ؛ می‌توانستیم از ایران امتیاز بگیریم

به گزارش خبرگزاری برگزیده؛ یورن اندرسن سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با ایران گفت: باید چیزی که پس از بازی قبلی گفتم را تکرار کنم، اینکه من به بازیکنانم پس از این مسابقه افتخار می‌کنم. ما مقابل تیمی قدرتمند از آسیا بازی کردیم که در رده بندی فیفا جایگاه بالایی دارد. در بازی قبلی مقابل تیمی در رده ۶۴ دنیا بازی کردیم. ۲ بازی انجام دادیم که تفاوت آن چنانی میان تیم‌ها نبود و به همین دلیل به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ ادامه داد: ما در این بازی، تفاوتی میان ۲ تیم ندیدیم. فوتبال یک بازی گروهی است، بله عملکرد انفرادی نیز وجود دارد ولی تیم ما امروز نمایش افتخارآمیزی داشت. ما آنها را به عقب راندیم، به آنها حمله کردیم، پرس کردیم، آن هم مقابل تیمی مثل ایران. به خاطر همین عملکرد افتخار می‌کنم.

وی در پاسخ به اینکه ایران مدعی قهرمانی و بهترین تیم آسیاست، اظهار داشت: ایران در کنار ژاپن و کره جنوبی مدعی اصلی قهرمانی است و باید ببینیم چه کار می‌کنند، بازیکنان بزرگشان چه عملکردی به نمایش می‌گذارند ولی امروز دیدم که تیم من نمایش خوبی داشت و عملکردی قدرتمند به اجرا گذاشت. من از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم و ما بدشانس بودیم. موقعیت‌های خوبی داشت و می‌توانستیم امتیاز بگیریم.

اندرسن در خصوص دیدار با فلسطین نیز اظهار داشت: ما امیدواریم و من همانطور که در ابتدا گفته بودم، بازی آخر ما بسیار اهمیت دارد. مهمترین دیدار ماست و اگر بتوانیم در آن مسابقه پیروز شویم شاید بتوانیم صعود کنیم. فلسطین نیز تیم خوبی است و بازیکنان باانرژی خوبی دارد و در حد تیم ایران و امارات نیستند. ما شانس پیروزی مقابل آنها را داریم.

اندرسن در خصوص اینکه بازیکنان در انتها واقعا ناامید بودند و او چه کاری برای ریکاوری بازیکنانش انجام خواهد داد، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم از عملکرد فیزیکی بازیکنانم سورپرایز شدم. تمرینات خیلی خوبی داشتیم و الان می‌بینیم که چقدر این تمرینات به درد خورده است. ما تمرین خوبی انجام دادیم و نمایش خوبی مقابل این تیم قدرتمند آسیایی داشتیم. ما یک تیم فیزیکی هستیم و می‌دانیم چقدر این موضوع اهمیت دارد.

وی ادامه داد: دیدیم که بازیکنان هنگ کنگ چقدر امروز جنگنده بودند، چقدر توانستند تیم ایران را به عقب برانند و حمله کنند و به خاطر همین موضوع به بازیکنانم افتخار می‌کنم. بازی بعدی ما روز سه‌شنبه است و ۴ روز وقت داریم و باید ریکاوری کنیم. ۲ روز ریکاوری می‌کنیم و ۲ روز نیز برای بازی آخر مقابل فلسطین تمرین خواهیم کرد. الان ۱۰۰ درصد تمرکزمان را روی ریکاوری و تمرینات فیزیکی خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم ملی هنگ کنگ در خصوص اینکه آیا از تمامی عناصر حمله خود برای پیروزی در بازی آخر و صعود احتمالی به عنوان تیم سوم استفاده می‌کند، گفت: ما تلاشمان را خواهیم کرد. برخی بازیکنان ما ۶۰-۷۰ دقیقه بیشتر نمی‌توانند بازی کنند و برای همین بهترین بازیکنانمان را در بازی می‌گذاریم. در این بازی برخی از سانترها و ارسال‌های ما خوب نبودیم و ما به اندازه کافی خوب نبودیم.

اندرسن اظهار داشت: ۲ تفاوت میان بازی ما با ایران و امارات وجود داشت. امروز ما نمایش فیزیکی بهتری از خود نشان دادیم. ما امروز نشان دادیم که مقابل تیمی مثل ایران می‌توانیم بجنگیم، آنها را به عقب بفرستیم و خیلی خوب پرس کنیم. آن هم به مدت ۹۰ دقیقه. بازی اول نیز ما سفر طولانی داشتیم. زمین تمرین خوب نبود و ما نتوانستیم خوب آماده شویم. ۳ گل در بازی اول دریافت کردیم و همین موضوع روی اعتماد به نفس ما تاثیر گذاشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ در خصوص تفاوت بازی قبلی با ایران که با نتیجه ۴ بر یک به اتمام رسید، اظهار داشت: در خصوص تیم ایران من چیزی نمی‌توانم بگویم. تفاوت ما این بود که از لحاظ بدنی بهتر بودیم و از نظر تاکتیکی نیز بهتر شده بودیم. ما توانستیم پرس کنیم و به تیم حریف فشار بیاوریم. در آن بازی ولی نتوانستیم بازیکنان را از لحاظ ذهنی آماده کنیم و به نظرم تفاوت در این بود.

۲۵۴ ۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا