اخبار ورزشی

مورایس: ممکن است ۹۰ امتیاز بگیریم و قهرمان نشویم!/ بازیکنانم باید بفهمند من در تیم تصمیم می‌گیرم

مورایس: ممکن است ۹۰ امتیاز بگیریم و قهرمان نشویم!/ بازیکنانم باید بفهمند من در تیم تصمیم می‌گیرم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران از قائمشهر، ژوزه مورایس پس از تساوی یک – یک تیم فوتبال سپاهان مقابل نساجی مازندران در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی از شدت زیادی برخوردار بود، دیداری که پر از احساسات بود. همانطور که دیدید جنگ‌ها و درگیری‌های زیادی را در بازی شاهد بودیم. ضدحملات منفی و مثبت زیادی دیدیم و با توجه به برخوردهای داخل زمین، بازی برای داور هم راحت نبود.

نوار پیروزی‌های شاگردان مورایس مقابل نساجی پاره شد/ سپاهان بالاخره در زمین امتیاز از دست داد

وی در ادامه افزود: نساجی مازندران موقعیت‌هایی برای گل زدن داشت که نتوانستند استفاده کنند. ما در نیمه دوم اما کنترل بهتری داشتیم. این یک امتیاز به دلیل نتایجی که نساجی کسب کرده بود، طلایی بود. ما انتظار شدت بازی بالایی داشتیم و با هر سر توپ، تماس بدنی را شاهد بودیم. فقط این را می‌توانم درک می‌کنم که تنها در داخل مستطیل سبز می‌توانیم امتیاز بگیریم و واضح است که می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم و موقعیت‌هایی نیز داشتیم. به تیم خودم تبریک می‌گویم که در نیمه دوم عقب افتادیم و توانستیم به بازی برگردیم. بازی مساوی شد و دو امتیاز از دست دادیم، اما تفاوتش این است که دو امتیاز را در داخل زمین حریف از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در واکنش به اعتراض یکی از بازیکنان سپاهان به ساعت برگزاری بازی امروز خاطر نشان کرد: بازی در طول نود دقیقه اجرا می‌شود و ربطی به سیستم ساعت پروازها ندارد. من به این چیزها اهمیت نمی‌دهم و شاید اگر بازی ساعت ۱۷ برگزار می‌شد، می‌باختیم. قبول دارم که بازیکنان ترجیح می‌دهند به خاطر دمای هوا دیرتر بازی کنند. این چیزهایی است که نمی‌شود پیش‌بینی کرد. ما از بازیکنم به خاطر صحبت‌هایی که به لحاظ احساسی انجام داد، حمایت می‌کنیم ولی این مسائل باید قبل از بازی گفته شود، نه بعد از بازی.

مورایس راجع به ناراحتی برایان دابو از تعویضش و درگیری که با او داشت، تصریح کرد: می‌خواهم یک چیزی درباره رهبری بازی بگویم. من مربی هستم و تصمیم‌گیری با من است. ما مثل خانواده هستیم و ممکن است پدر خانواده تصمیمی بگیرد که پسرش ناراحت شود. بازیکن ما نیز آن لحظه شاید ناراحت بود و به لحاظ احساسی کاری را انجام داد. باید به بازیکنانم بفهمانم که من تصمیم می‌گیرم و باید احساسات‌شان را پایین بیاورند. این مسئله فقط در مورد خودم نیست و درباره تیم است. من چه کسی باشم که بخواهم چنین حرف‌هایی بزنم. وقتی دارید تعویض می‌شود هر بازیکنی باید به بازیکنی که به زمین می‌آید انرژی بدهد، نه اینکه ناراحت شود.

وی در مورد موقعیت‌های بهتری که نساجی نسبت به سپاهان داشت، گفت: خیلی می‌شنوم که درباره دفاع ما صحبت می‌کنند، ولی همه چیز به دفاع تیمی بازمی‌گردد نه صرفاً یک دفاع. شاید مدافعی نفوذ کرده باشد و از منطقه او گل بزنند، این مسئله به دفاع تیمی بازمی‌گردد. هر چقدر حمله کنید و گل بزنید، گل هم می‌خورید، فقط تفاوتش این است که اگر یک گل خوردید دو گل بزنید نه مثل دیدار امروز که گل خوردیم و فقط یک گل زدیم. ما تیمی هستیم که گل‌های زیادی می‌زنیم و انتظار گل خوردن هم داریم. برخی تیم‌ها هستند که یک گل می‌زنند و از گل‌شان دفاع می‌کنند، حالا نمی‌دانم تیم‌شان است که از گل زده‌ دفاع می‌کند یا افراد دیگری این کار را انجام می‌دهند. برخی مواقع هست که یک تیم حمله می‌کند و گل می‌زند، صحنه‌ای که آفساید است ولی نمی‌دانم این صحنه را آفساید می‌گیرند یا نه! یکسری مواقع هست که توپ وارد گل می‌شود، ولی گل را نمی‌گیرند! ما خدا را شکر این چیزها را نداریم. من می‌توانم به بازیکنانم اعتبار خوبی بدهم و بگویم کارتان را خوب انجام دهید. موضوع دیگر اینکه، نمی‌دانیم در لیگ چند امتیاز داریم و فکر کنم ۹۰ امتیاز بگیریم و ممکن است قهرمان نشویم!

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا