اقتصادی

اعلام نیازهای صنعت خودروسازی کشور در مدرسه کسب و کار کرمان موتور

اعلام نیازهای صنعت خودروسازی کشور در مدرسه کسب و کار کرمان موتور

همزمان با برگزاری نخستین رویداد فرصت های نوآوری و فناوری کرمان موتور، قرار است تا مدرسه کسب و کار کرمان موتور با هدف جذب علاقمندان به حضور در بخش تحقیق و توسعه صنعت خودروسازی کشور برگزار شود.

مدرسه کسب وکار کرمان موتور یک فرصت منحصر به فرد برای دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقمندان به حضور و فعالیت در بخش تحقیق و توسعه صنعت خودرو کشور خواهد بود. در این مدرسه، علاقمندان با نیازهای صنعت خودرو و فضای کار در شرکت کرمان موتور آشنا خواهند شد.

براساس این گزارش، مدرسه کسب و کار کرمان موتور در نخستین رویداد فرصت های نوآوری و فناوری، یک فرصت رو در رو بین علاقمندان و دانشجویان و نخبه های علم و صنعت با مدیران و مسئولان شرکت کرمان موتور فراهم می کند تا نسبت به جذب و شناسایی استعدادهای برتر اقدامات لازم صورت گیرد.

طی رویداد روز چهاردهم آبان ماه جاری در دانشگاه علم و صنعت ایران، شرکت کرمان موتور بر مبنای این مدرسه کسب و کار، نسبت به جذب نیروهای مورد نیاز خود در زمینه تحقیق و توسعه از بین علاقمندان و شرکت کنندگان در همایش اقدام خواهد کرد.
مدرسه کسب و کار کرمان موتور همزمان با اولین رویداد فرصت های نوآوری و فناوری کرمان موتور (KITONEXT) برگزار خواهد شد.

یادآور می شود که نخستین رویداد فرصت های نوآوری و فناوری کرمان موتور، ۱۴ آبان ماه جاری در سالن امام رضا (ع) دانشگاه علم و صنعت ایران از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر و با حضور فرهیختگانی از ایران، چین و ایتالیا برپا خواهد شد.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام جهت حضور در پنل های تخصصی رویداد فوق می توانند از طریق نشانی https://kermanmotor.com/kitonext اقدامات لازم را انجام دهند.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا