اقتصادی

تأخیر پرتکرار پرواز تهران-مشهد کاسپین/ انصراف برخی مسافران از ادامه پرواز

به گزارش خبرنگار اقتصادی برگزیده های ایران، پرواز مسیر تهران ـ مشهد شرکت هواپیمایی کاسپین به شماره پرواز ۰۴۰ قرار بود روز گذشته ساعت ۱۶:۱۵ انجام شود که با دو الی سه بار تاخیر مسافران را سرگردان کرد.

یکی از مسافران این پرواز به خبرنگار فارس گفت: با توجه به اینکه پرواز ۱۶:۱۵ انجام می‌شد ما از حدود ساعت ۱۴:۳۰ در فرودگاه بودیم، اما هنگامی که کمتر از نیم ساعت به پرواز مانده بود، در سالن فرودگاه اعلام شد که این پرواز ساعت ۱۸:۱۵ انجام می‌شود، در حالی که اطلاع‌رسانی قبلی از طریق پیامک به مسافر انجام نشده بود که اگر انجام می‌شد ما زودتر به فرودگاه نمی‌آمدیم.

این مسافر پرواز کاسپین افزود: به هر حال منتظر ماندیم تا ساعت ۱۸:۱۵ شود، اما حوالی این ساعت، مجددا اطلاعات فرودگاه مهرآباد اعلام کرد که این پرواز ساعت ۲۰:۳۰ انجام می‌شود.

این مسافر با بیان اینکه تاخیرات پیاپی موجب ناراحتی و خستگی مسافران شده بود، گفت: پیش از آنکه ساعت ۲۰:۳۰ فرا رسد، حدود ساعت ۱۹:۳۰ بود که اعلام شد مسافران این پرواز به گیت پذیرش بیایند و ‌سوار هواپیما شوند‌.

وی ادامه داد: در این مدت اغلب پروازهای شرکت کاسپین هم با تاخیر مواجه شده بود و مسافران دیگر هم سرگردان بودند، اما هرچه از مسئولان این پرواز درباره علت تأخیر‌ها و دلیل عدم اطلاع‌رسانی قبلی پیگیری کردیم، کسی پاسخگو نبود.

این مسافر پرواز تهران ـ مشهد گفت: بالاخره سوار هواپیما شدیم اما حدود ۳۵ دقیقه از پرواز گذشته بود که ‌اعلام شد هواپیما دچار نقص فنی شده است و باید به مهرآباد برگردیم، موجی از نگرانی مسافران را فرا گرفت، موضوع را از یکی از مهمانداران پیگیری کردم که وی گفت نقص فنی در یکی از موتورها پیش آمده است.

این مسافر افزود: بالاخره هواپیما به سلامت در مهرآباد نشست و حدود ساعت ۲۱:۳۰ مجددا در مهرآباد چمدان‌های خود را پس گرفتیم، مسئولان شرکت کاسپین هم اعلام کردند که ‌مسافران برای سرو شام به رستوران بیایند و پرواز تا ساعاتی دیگر انجام می‌شود.

وی افزود: همین اتفاقات موجب شد تعدادی از مسافران که سرگردان و خسته شده بودند، از پرواز با این شرکت هواپیمایی انصراف دهند و به خانه برگردند به هر حال امیدی نبود این پرواز انجام شود.

این مسافر شرکت کاسپین گفت:‌ تعدادی از مسافران هم در مشهد هتل رزرو کرده بودند، اما بروز همین نقص فنی و تأ‌خیرات موجب شد که به علت ترس از پرواز با این شرکت پرواز نکنند و همین امر موجب بروز ضرر و زیان برای مسافران شد که مشخص نیست چه کسی این ضرر و زیان را جبران می‌کند.

بنابراین گزاش برگزیده های ایران، آماده دریافت توضیحات شرکت هواپیمایی کاسپین در‌باره این پرواز است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا