بوشهر

آغاز سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در بوشهر

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، سرهنگ عبدالرضا دشتی در مراسم افتتاحیه رویداد سراسری تولید محتوا بسیج دیجیتال بسیج اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید فضای مجازی یکی از ابداعات بشر است و همه ابداعات بشر یک معایب و منافع دارد.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: باید زمینه‌های اعمال حاکمیت و تامین زیرساخت‌های لازم در فضای مجازی فراهم و عقب ماندگی‌ها جبران شود تا بتوانیم از همه فرصت‌ها در فضای مجازی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: در فضای مجازی مفاهیم جدیدی انجام می‌شود که یکی از آنها حاکمیت و امنیت کشور است و ما باید نگاه ویژه‌ای در این عرصه داشته باشیم؛ کشور آمریکا به صراحت اعلام کرده است حمله به فضای سایبری این کشور حمله به خاک آن است در نتیجه این فضا بسیار حائز اهمیت است.

دشتی اظهار کرد: جوانان باید در فضای مجازی محتوای فاخر تولید کنند و با تولید محتوای هدفمند اثرگذاری خود را در جامعه به رخ بکشند.

به جوانان اعتماد شود

مهراب کیانی در ادامه این مراسم  اظهار داشت: یک روز عرصه نبرد با دشمن در فکه و شلمچه بود، اما امروز عرصه مبارزه دشمن در فضای مجازی انجام می‌شود.

مسؤول سازمان فضای مجازی بسیج استان بوشهر ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ارکان فضای مجازی تولید محتوا است که می‌تواند افکار مخاطب را هدایت کند و جامعه را تحت تاثیر خود قرار دهد.

وی در خصوص برگزاری رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج بیان کرد: بسیج از زمانی که در عرصه فضای مجازی بروز کرده است تلاش داشته است جوانان را برای کار در این فضا آماده کند و این رویداد یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان فضای مجازی بسیج می‌باشد.

وی تصریح کرد: در استان بوشهر استعدادهای فراوانی حاضرند که بخشی زیادی از آن‌ها استعداد تولید محتوا دارند و اگر ما به آن‌ها اعتماد کنیم می‌توانند نقش موثری در انقلاب اسلامی داشته باشند.

به گزارش فارس در این رویداد شرکت کنندگان در سه بخش ملی پویانمایی انیمیشن نرم افزار موبایل و بازی موبایل با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا