اخبار ورزشی

مورایس: شاید اگر کریمی بازی می‌کرد امروز حسین‌نژاد را نمی‌دیدیم/ ۳ امتیاز را گرفتیم اما شادی همیشگی را ندارم

مورایس: شاید اگر کریمی بازی می‌کرد امروز حسین‌نژاد را نمی‌دیدیم/ ۳ امتیاز را گرفتیم اما شادی همیشگی را ندارم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، ژوزه مورایس پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت: ابتدا باید بابت حضور هواداران هر دو تیم تشکر کنم. حضور آنها در دربی خیلی مهم بود و ما به حمایت هواداران‌مان نیاز داشتیم. با تیمی روبه‌رو شدیم که تیم مهمی است. اگر بخواهم سه امتیاز را بدهم به تیم خودم می‌دهم، ولی شاید شادی همیشگی را نداشته باشم، چون برای ذوب‌آهن ناراحت بودم.

وی ادامه داد: بازی ساده‌ای نبود. به بازیکنان تبریک می‌گویم بابت رفتاری که از اول بازی داشتند. بازی ذوب‌آهن شدت زیادی داشت و بازیکنان این تیم سعی می‌کردند برای توپ‌های سوم برنده شوند. ما هم باید مدیریت می‌کردیم. بابت نتیجه خوشحالم. خیلی خوشحالم بابت کیفیتی که تیم از خودش نشان داد. بابت حضور محمدجواد حسین‌نژاد خوشحالم. خیلی ساده نیست بازیکن جوانی در این سن کیفیتی که باید را از خودش نشان دهد. یک تبریک به‌خصوص به او می‌گویم بابت عملکرد و ظرفیتش. خیلی بابت او خوشحالم. بابت نتیجه هم خوشحالم و برای ذوب‌آهن در بازی آینده آرزوی موفقیت می‌کنم.

نورافکن زیر تیغ جراحی/ بازیکن سپاهان از بیمارستان ترخیص شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: ذوب‌آهن مربی خوبی دارد که برای من قابل احترام است و امیدوارم فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

مورایس در مورد کیفیت فنی دربی اصفهان و سطح بالای آن در مقایسه با دربی تهران، توضیح داد: سخت است بگوییم کیفیت کدام دربی بیشتر است. همه دربی‌ها بازی خوب و باکیفیتی هستند. دربی‌های دیگر هم باکیفیت هستند در شهر و استادیومی متفاوت. چیزی که فرق دارد احترام هواداران دو تیم به یکدیگر است. حیف بود که بازی ساعت ۹ شب برگزار شد. فردا هم روز کاری است. شاید تعداد تماشاگران می‌توانست بیشتر باشد، ولی همین تعداد هم خوب بود. اجازه بدهید دربی‌ها را مقایسه نکنیم.

وی درباره عدم هماهنگی خط دفاع تیمش نیز گفت: وقتی در مورد دفاع صحبت می‌کنیم باید درباره سازماندهی دفاعی صحبت کنیم. نمی‌توانیم در مورد یک خط صحبت کنیم. تیم باید سازماندهی تدافعی خوبی داشته باشد. اگر یادتان باشد تیرکی که ما خوردیم در جریان بازی نبود و روی یک پرتاب اوت بود. این اتفاق ممکن است رخ دهد و به خط دفاعی بر نمی‌گردد. خوشحالم برای سازماندهی دفاعی‌مان مقابل تیم قدرتمند ذوب‌آهن که خوب دفاع کرده و ضدحمله می‌زند. بابت کار مدافعان خوشحالم؛ آنها کار خارق‌العاده‌ای انجام دادند. تیم هم مسئولیت‌پذیری خوبی در بازپس‌گیری توپ داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان راجع به مصدومیت‌های پیش آمده برای بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد: می‌خواهم صحبتم را به بازیکنان امروز محدود کنم. در رابطه با بازیکنان دیگر صحبت نکنیم. ممکن است در هر برخورد شوک وارد شود؛ مثلاً جواد حسین‌نژاد سر به سر و لبش پاره شد. شاید یک بازیکن دیگر برخورد کند و یک جایش مشکل پیدا کند. همانطور که هفته قبل محمد کریمی به خاطر مساعد نبودن چمن پایش لیز خورد و کشاله‌اش کش پیدا کرد. من نگران بدنسازی نیستم، چون موضوع مصدومیت به آن برنمی‌گردد. زندگی و اتفاقات را باید قبول کنیم. گاهی هم شاید قسمت است که این اتفاقات بیفتد. شاید کریمی اگر بازی می‌کرد ما محمدجواد حسین‌نژاد را امروز نمی‌دیدیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا