آذربایجان شرقی

تلاش برای بهبود کامل وضعیت زمین های گلف آذربایجان شرقی

تلاش برای بهبود کامل وضعیت زمین های گلف آذربایجان شرقی

به گزارش برگزیده از تبریز، امیر کوین در نشست خبری خود اظهار کرد: متاسفانه ورزش گلف آنچنان که باید در سطح جامعه شناخته نشده است.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: به جهت توسعه رشته ورزشی گلف شناسایی ورزشکارانی که سالیان گذشته برای استان و کشور مقام های خوبی کسب کرده بودند در اولویت هیات قرار گرفته در همین راستا سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برای اولین بار تیم هندی کپ استان در مسابقات کشوری مقام اول تیمی را به خود اختصاص داد.

کوین گفت: نقشه برداری زمین خاکی گلف در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده و ماه های آینده این زمین به هیات گلف واگذار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: در ۱۴ شهرستان استان رشته ورزشی گلف راه اندازی شده است و در چهار شهر مرند، عجب شیر، بناب و مراغه با همکاری شورا و شهرداری این شهرها اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

رییس هیات گلف استان آذربایجان شرقی بیان کرد: در بحث استعدادیابی با وجود تمام محدودیت های مالی که در هیات های ورزشی وجود دارد از ورزشکاران رشته گلف حمایت می کنیم.

وی افزود: تمرینات دانشجویان هر هفته برگزار می شود و اخیرا طی تفاهم نامه هیات گلف استان با دانشگاه سراسری تبریز سالانه ۲۳ هزار دانشجو با این رشته ورزشی آشنا خواهند شد.

رییس هیات گلف استان آذربایجان شرقی ادامه داد: روزی که مسئولیت هیات گلف استان را تحویل گرفتیم تنها ۳۸ نفر از این هیات بیمه شده بود امروز این عدد به ۳۲۱ نفر رسیده و از خدمات پزشکی و درمانی بهره‌مند هستند.

کوین در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: تایم اختصاصی و آموزش برای خبرنگاران برای تشکیل تیم و اعزام به مسابقات کشوری از جمله اقدامات هیات گلف استان برای فعالین رسانه ای است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا