سلامت

حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در منزل شهید مدافع سلامت

به گزارش روز جمعه برگزیده های ایران،  سعیدرضا عاملی در این دیدار با اشاره به اینکه آنان که عمرشان را برای خدمت به خلق خدا صرف کنند، شهید راه خداوند هستند، گفت:در روایات داریم که یک شبانه روز در قیامت، ۵۰ هزار سال طول می‌کشد، انسان‌هایی که از دنیای پس از مرگ درک درستی دارند و جاودانگی را می‌شناسند، در این دنیا به امر خیر توجه کرده و زندگی خود را صرف عمل صالح می‌کنند.

وی افزود: همه افراد دارای این روحیه و این هوش نیستند که باید از دنیا برای توشه آخرت بهره برد، دنیا خیلی سریع می گذرد و برگشتی در کار نیست و خوشا آنان که با هوش آخرتی در این عالم زندگی می کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تقدیر از مادر و خانواده این شهید والامقام و ادای احترام به روح پدر این شهید، از خداوند متعال برای این خانواده صبر و توفیق الهی را خواستار شد.

بر اساس اعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی،  دکتر زهرا خدابنده لو از مدافعان سلامت و مسئول فنی انستیتو کانسر در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران، از نیروهای جهادی بود که فعالیت‌های داوطلبانه بسیاری در مناطق محروم کشور انجام داد و پس از عمری مجاهدت و بر اثر بیماری کووید ۱۹ در ۱۸ مهر ۱۴۰۰ به دیدار حق شتافت.

۱۳۵۲

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا