کهگیلویه و بویراحمد

مرگ ۲ مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۱۰۳۰ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار جان خود را از دست دادند.

دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۱۱۷ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که ۵۳ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر یزدان‌پناه اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۸۳ هزار و ۶۳۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی ادامه داد: از ۳۸۶ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۲۸ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه و گچساران بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شرکت نکردن در تجمعات و دورهمی‌ها، رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از عادی انگاری‌ها از مهمترین راهکار‌ها برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد است.

دکتر یزدان‌پناه از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست هرچه سریعتر با مراجعه به مراکز واکسیناسیون خود را در برابر این بیماری کشنده و خطرناک ایمن کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا