مازندران

اجرای ۳۰ پروژه داوطلبی و کاروان سلامت در مازندران

اجرای ۳۰ پروژه داوطلبی و کاروان سلامت در مازندران

به گزارش برگزیده از مازندران، معین مهدی لموکی افراد بهره ور در پروژه های داوطلبی را ۴۱۰۰ نفر و در کاروانهای سلامت ۱۶۸۲نفر اعلام کرد و افزود: ارزش مجموع خدمات ارائه شده در ۱۱ پروژه داوطلبی و ۱۹ کاروان سلامت بیش از ۵میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: داوطلبان به عنوان ظرفیت عظیم و بی نظیری که از متن جامعه می جوشد می تواند گره گشای بسیاری از چالشها و مشکلات باشند.

لموکی نقش و تاثیرگذاری داوطلبان را در جمعیت هلال احمر ، نقشی سازنده،معنوی ،امیدبخش و گره گشا توصیف کرد و افزود: تجربه ثابت کرده است در مواقع بحران و اضطرار هر جا که دست یاری به سوی داوطلبان دراز کردیم، حماسه ای عظیم از مودت و هم افزایی و مشارکت شورانگیز داوطلبان را شاهد بودیم .

معاون امور هلال احمرمازندران همچنین با تاکید بر ضرورت ایجاد شبکه های داوطلبی متشکل از اقشار مختلف جامعه با تخصص های گوناگون گفت: نگاه ما به داوطلبان باید نگاهی راهبردی و منطبق بر سلایق و تمایلات آحاد مردم باشد.

وی افزود: نقش آفرینی و مشارکت داوطلبان هرگز نباید در کمکهای نقدی و غیرنقدی تعریف شود بلکه نگاه نرم افزارانه و ترویج فرهنگ داوطلبی با هدف الگوسازی و مشارکت بیشتر و تعهد آحاد جامعه به پذیرش نقش های محتلف اجتماعی باید محور برنامه های ما برای استفاده بهینه از ظرفیت عظیم داوطلبان باشد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا