کردستان

اجرا بیش از ۶۰ویژه برنامه در بهزیستی کردستان در ایام الله دهه مبارک فجر

اجرا بیش از ۶۰ویژه برنامه در بهزیستی کردستان در ایام الله دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان کردستان ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: برای افتتاح مسکن و واحدهای کسب و کار و مراکز غیردولتی بالغ بر ۷۶۰ میلیارد ریال توسط بخش غیردولتی،کمک های سازمان بهزیستی و تسهیلات بانکی هزینه شده است .

وی افزود: در ایام الله دهه فجر ۵۱ واحد مسکونی به خانوارهای دارای دو عضو معلول و بیشتر و بانوان سرپرست خانوار به ارزش ۴۳۰ میلیارد ریال با مشارکت خانوارهای تحت پوشش و کمک های بلا عوض بهزیستی واگذار می شود.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان بیان کرد: در حوزه اشتغال نیز ۸۸ پروژه اشتغالزایی و ایجاد اشتغال برای ۹۲ نفر در زمینه مشاغل خانگی، کسب و کار و کارفرمایی و خویش فرمایی افتتاح می شود که بالغ بر ۱۶۰ میلیاردریال توسط متقاضیان سرمایه گذاری و مبلغ ۱۳۰ میلیاردریال نیزی تسهیلات بانکی ارزان قیمت پرداخت شده است.

رسولی در ادامه اظهار کرد: دو مرکز غیردولتی نیز با عنوان مرکز روزانه اتیسم در شهرستان بیجار و مرکز شبانه روزی کودکان خیابانی در شهر سنندج با سرمایه گذاری بخش غیردولتی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال افتتاح می شود.

وی در پایان گفت: اهداء ۱۵ سری جهیزیه با مشارکت خیرین ، کمک های سازمان بهزیستی و مشارکت مددجویان بیش از ۴ میلیارد ریال از برنامه های شاخص بهزیستی استان در دهه فجر

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا