اجتماعی

واکنش عضو شورای شهر به حادثه پله برقی برای کودک۵ساله/ پله برقی درپوش نداشت

واکنش عضو شورای شهر به حادثه پله برقی برای کودک۵ساله/ پله برقی درپوش نداشت

به گزارش برگزیده، عضو شورای شهر تهران نسبت به واکنش سازمان میادین میوه و تره بار در مورد حادثه پله برقی برای یک کودک ۵ ساله تذکر داد.

ایسنا در خبری نوشت: علی اصغر قائمی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای تهران با بیان اینکه روز پنجشنبه گذشته در میدان میوه و تره بار مجیدیه یک مادر با پسربچه ۵ ساله خود از پله برقی استفاده کرد، گفت: در پایین پله برقی به دلیل نبود پوشش شانه‌ای پایین پله برقی، بچه را داخل می‌کشد و متاسفانه اندام تحتانی بچه آسیب جدی می بیند.

وی با بیان اینکه روز گذشته سازمان میادین اطلاعیه ای منتشر کرد که سهل انگاری خانواده بود، اظهار کرد: دوستان باید به مسئولیت اداری و اخلاقی خود بیشتر پایبند باشند چراکه پله برقی قطع کن خودکار و متصدی نداشته است و طول این زمان آسیب را بیشتر می‌کند و درخواست می‌شود دوستان از خودشان سلب مسئولیت نکنند و گردن خانواده بیندازند.

قائمی با بیان اینکه پله برقی درپوش، متصدی و قطع کننده خودکار نداشته و بچه هم بچه است و نباید دوستان از خود سلب مسئولیت کنند، گفت: علت تذکر من نوع اطلاعیه دوستان در میادین بود و لازم است ضمن بررسی ابعاد، دلجویی از حانواده انجام شود.

۴۷۲۳۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا