اخبار ورزشی

پیروانی: در این فصل دنبال ثبات هستیم نه رتبه‌ای در بالای جدول/ باید ریشه‌های‌مان را در لیگ برتر قوی کنیم

پیروانی: در این فصل دنبال ثبات هستیم نه رتبه‌ای در بالای جدول/ باید ریشه‌های‌مان را در لیگ برتر قوی کنیم

– اخبار ورزشی –

امیرحسین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران در مورد آخرین وضعیت تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: ما تمرینات خوبی را در این مدت انجام دادیم و چند بازی دوستانه هم برگزار کردیم تا به آمادگی کامل برسیم. امیدوارم در فصل جدید لیگ برتر نمایش خوبی داشته باشیم و بازیکنان بتوانند توانایی خود را نشان دهند.

پورموسوی: با استقلال خوزستان عکس گرفتند و رفتند!/ در اهواز به ما زمین تمرین نمی‌دهند

 

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه آنها قرار گرفتن در چه رتبه‌ای از جدول را هدف قرار داده‌اند، تأکید کرد: در این مورد یک نگاه منطقی وجود دارد و یک نگاه احساسی. شاکله تیم ما لیگ یکی بوده و نسبت به فصل گذشته ۱۰ تا ۱۲ تغییر داشته‌ایم به همین دلیل نیاز به زمان داریم تا بازیکنان با تفکرات کادر فنی آشنا و مربیان هم از توانایی بازیکنان آگاه شوند. ما در این فصل دنبال ثبات هستیم و نمی‌توانیم به رتبه‌های بالای جدول نگاهی داشته باشیم.

وی در پایان یادآور شد: ما وقتی با بازیکنان مذاکره می‌کردیم رقم‌هایی را پیشنهاد می‌دادند که اصلاً نمی‌توانستیم آنها را پرداخت کنیم و از این موضوع تعجب می‌کردیم که چطور قرار است سقف قراردادها رعایت شود. پیشنهاد بازیکنان طوری بود که نمی‌توان گفت همه تیم‌ها سقف‌ قرارداد را رعایت کردند و ما برای گرفتن بازیکن محدودیت داشتیم. با این حال با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه وارد لیگ خواهیم شد. استقلال خوزستان باید ریشه‌های خود را در خاک لیگ برتر قوی‌تر کند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا