اخبار روز

استاندار سمنان:‌ تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی حمایت شوند

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی، هسته اصلی و اساسی تصمیم‌گیری در حوزه امور فرهنگی استان است.

استاندار سمنان کلید سعادت جامعه را قرآن و آموزه‌ها دینی دانست و گفت: بهترین منبع مدیریتی ما قرآن و مفاهیم اسلام است که ما باید این مهم را سرلوحه کاری خود در تمام امور قرار دهیم تا به موفقیت دست یابیم.

وی افزود: آموزه‌های دینی به همراه اقتصاد، تحکیم‌بخش خانواده است و خانواده‌ها باید به‌صورت توأمان به آموزه‌های دینی و قرآنی و همچنین اقتصاد توجه داشته باشند؛ چراکه این دو مهم مکمل یکدیگرند.

هاشمی ضمن تأکید بر این مهم که تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی باید حمایت شوند، گفت: استان سمنان سرآمد تدین و تقوا در کشور است و ضرورت دارد در زمینه آموزه‌های دینی و قرآن نیز پیشرو و پیشگام باشد.

وی با بیان اینکه نباید در این مسیر از فرصت فضای مجازی غافل شویم، گفت: امروز لازم است تا به‌صورت ویژه در حوزه ترویج آموزه‌های دینی کار انجام شود و در این مسیر از فضای گسترده مجازی برای نشر محتوا بهره‌گیری شود.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه بهترین راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، پررنگ کردن آموزه‌های دینی است، خاطرنشان کرد: ما باید با یک اقدام عملیاتی در راستای توجه و تأکید به آموزه‌های دینی و قرآنی ورود کنیم تا این مهم در خانواده و دستگاه‌های اجرایی و تمام جامعه فراگیر شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا