سیاسی

استقرار ۴ بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین

استقرار ۴ بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری برگزیده های ایران، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از آمادگی این نیرو در تمام مبادی ورودی و خروجی کشور برای خدمات رسانی به زائرین اربعین خبر داد.

حاجی صادقی: بخشی از ناکامی جبهه استکبار مرهون مجاهدت نیروی زمینی سپاه است

 

وی افزود: امروز ما شاهد امنیت پایدار در مرزها هستیم و مرزنشینان در کنار نیروهای مسلح نقش مهمی در تامین امنیت مرزهای کشور دارند.

 سردار پاکپور ادامه داد: در سایه این امنیت پایدار در مرزها، نیروی زمینی سپاه در تمام مبادی ورودی و خروجی کشور آمادگی خدمات رسانی به زائرین اربعین را دارد. در مرزهای باشماق کردستان و تمرچین آذربایجان غربی با بسیج تمام امکانات، برای خدمت به زائرین  اربعین پای کار هستیم و امیدواریم رضایت مردم را جلب کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: در راستای خدمات رسانی به زائرین پاکستانی که قصد دارند از مسیر ایران در راهپیمایی اربعین شرکت کنند، درمرزهای جنوب شرق از ظرفیت‌های نیروی زمینی سپاه  برای تسهیل در جابجایی و تردد آنها استفاده می‌کنیم.

در همین رابطه سردار اخوان معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه  نیز عنوان کرد: تعداد ۳۸۵ نفر از کادر تخصصی بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در قالب ۴ بیمارستان سیار تخصصی در مرزهای تردد زوار اربعین حسینی و ۱ بیمارستان  و ۱ پست اورژانس سیار در مسیر راهپیمائی نجف تا اربعین در کشور عراق به زائرین اربعین امام حسین علیه السلام خدمات رسانی خواهند کرد.

سردار اخوان افزود: حسب ابلاغ سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و تدابیر سردار فرمانده کل سپاه، ۴ بیمارستان سیار تخصصی ۳۶ تخت خوابی در پایانه‌های مرزی ریمدان (جنوب شرق)، باشماق، مهران و خسروی توسط رزمندگان بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه احداث و راه اندازی شده و مشغول خدمات رسانی به زوار عزیز اربعین حسینی است و یک باب پست اورژانس سیار و یک باب بیمارستان سیار  تخصصی ۳۶ تخت خوابی نیز در داخل کشور عراق راه اندازی خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این بیمارستانها از حضور و ظرفیت پزشکان متخصص قلب، ارتوپد، بیهوشی، جراحی و طب اورژانس و زنان و پرستاران و فوریتهای پزشکی و کارشناسان بهداشتی بصورت شبانه روزی و تا پایان راهپیمائی اربعین استفاده خواهد شد.

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه در این بیمارستان‌ها بخش‌های مختلف کلینیکی و پاراکلینیکی، بهداشت، مشاوره، اورژانس و داروخانه و اتاق عمل فعال خواهد بود، تصریح کرد: آمبولانس‌ها برای امداد رسانی در بیمارستان‌ها و در طول زنجیره امداد و انتقال اربعین فعال و عملیاتی و آماده به خدمت هستند.

اخوان یادآور شد: نیروی زمینی سپاه تعداد ۴ باب بیمارستان سیار تخصصی دیگر را نیز بصورت آماده باش برای بکارگیری و خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی در داخل و خارج از مرزها در نظر گرفته است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا