کردستان

اسرائیل به دنبال تفرقه افکنی، اختلاف و ضربه زدن به مسلمانان در خاورمیانه است

اسرائیل به دنبال تفرقه افکنی، اختلاف و ضربه زدن به مسلمانان در خاورمیانه است

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، ماموستا معروف خالدی امام جمعه موقت شهرستان سنندج، در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: مدتی است که مردم مظلوم غزه و فلسطین آماج حملات کور کورانه اسرائیل و غربی ها قرار گرفته است، همه ما می‌دانیم که اسرائیل کشوری جعلی و ساختگی است چون که در ۸۰سال گذشته اسرائیلی وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل به دنبال تفرقه افکنی، اختلاف و ضربه زدن به مسلمانان در خاورمیانه است، افزود: اسرائیل را به وجود آوردند که ماهیت مسلمانان را زیر سوال ببرند و آمده اند سرزمین فلسطین را اشغال و قبله اول مسلمانان را تصرف کنند.

امام جمعه شهرک پردیس سنندج، بیان کرد: تاریخ ثابت کرده که از زمان وجود مبارک قبله اول مسلمانان( بیت المقدس و قدس شریف)، مسلمانان فلسطینی دور حرم بودند و صاحبان اصلی این سرزمین هستند اما ۸۰ سال است که ملت مظلوم فلسطین مورد حمله و جنایت اسرائیل قرار گرفته و جنایت های گذشته از جمله اردوگاه صبرا و شتیلا و سایر موارد سند این جنایتکاران است.

ماموستا خالدی با بیان اینکه در این مدت مجاهدان فلسطینی کاسه صبرشان لبریز شد، خاطرنشان کرد: جریان حمله طوفان الاقصی مجاهدان فلسطینی، این حرکت جهادی و مبارک از طریق هوا، دریا و زمین به همه دنیا و به جبهه کفر، ثابت شد که اسرائیل و لانه اسرائیل به امید خداوند نابود خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه رژیم جنایتکار صهیونیست با کشتار وحشیانه کودکان و زنان در بیمارستان غزه فاجعه‌ای انسانی را به وجود آوردند، یادآور شد: اسرائیل با حملات کورکورانه به غیر نظامیان و بیمارستان راه به جایی نخواهد برد، مطمئن باشند صف مسلمانان با نور ایمان در مقابل جبهه کفر پیروز خواهد شد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا