اخبار ورزشی

برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور تری‌‌اتلون مشخص شدند

برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور تری‌‌اتلون مشخص شدند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون تر‌ی‌اتلون، مسابقات تری‌اتلون اسپرینت قهرمانی کشور مردان صبح امروز(چهارشنبه – ۲۸ تیرماه)  به میزبانی تبریز و در سد امند این شهر برگزار شد. این مسابقات با شرکت ۸۰ ورزشکار نخبه ترای‌اتلون کشور از سراسر کشور به صورت اسپرینت (مسافت کوتاه) برگزار شد.

احمد نامنی سرپرست و مجتبی ارشدی سرپرست دبیرکلی فدراسیون تری‌اتلون و ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی این مسابقات را از نزدیک نظاره‌گر بودند.

در پایان این مسابقات و در رده سنی بزرگسالان امین سقایی از کیش مدال طلای این دوره از مسابقات را به گردن آویخت و علی رضوانی از سمنان و سیدمحمد حسینی از گلستان به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. تیم‌های گلستان، کیش و کرمانشاه در رده سنی امید و بزرگسال به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی امید نیز سیدجواد حسینی از گلستان توانست قهرمان این دوره از مسابقات شود ‌و مهدی انصاری و محمد ابراهیم قاسمیان‌فرد از زنجان به ترتیب مدال نقره و برنز این دوره مسابقات را به گردن آویختند.

در رده سنی جوانان نیز آرتین نصیری از زنجان عنوان قهرمانی را کسب کرد و محمدامین صدرامین از آذربایجان شرقی و فرید هادی‌پور از چهارمحال و بختیاری توانستند در رده دوم و سومی قرار‌ بگیرند.تیم‌های زنجان، آذربایجان شرقی و قم نیز در رده سنی جوانان به ترتیب عناوین اول تا سومی را کسب کردند.

همچنین در رده سنی نوجوانان نیز صدرا ابراهیمی، سید عرفان عباسی و محمدصدرا قربان‌زاده هر سه از استان آذربایجان شرقی به ترتیب عنوان اول تا سومی را کسب کردند. تیم‌های آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان در رده سنی نوجوانان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رقابت‌های رده سنی نونهالان، طاها جهانی قزل‌احمد از استان آذربایجان شرقی توانست مدال طلا را کسب کند و محمد طاها اوجاقلو و نیما بنابی‌فر از استان زنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.تیم‌های زنجان، آذربایجان شرقی و قزوین در رده سنی نونهالان توانستند کاپ اول تا سوم را دریافت کنند.

۳۰ درصد از بودجه فدراسیون تری‌اتلون به توسعه و استعدادیابی اختصاص یافت

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا