اخبار ورزشی

الهامی: بُرد امروز برای من شیرین‌تر از قهرمانی‌هایم بود/ استرس نبردن در تیمم وجود داشت

الهامی: بُرد امروز برای من شیرین‌تر از قهرمانی‌هایم بود/ استرس نبردن در تیمم وجود داشت

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، ساکت الهامی در نشست خبری پس از دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک که با پیروزی ۲ بر صفر آلومینیوم همراه شد، اظهار داشت: قول داده بودم تیم را درست می‌کنیم و شما خبرنگاران نیز از ما حمایت کردید. دست تک تک بچه‌ها را می‌بوسم و به نظرم خیلی خوب بازی کردند. از داوران بازی امروز تشکر می‌کنم و به نظرم بی‌جهت نیست که خیلی‌ها معتقدند وحید کاظمی بهترین داور ایران است.

مس رفسنجان با پیروزی آشتی کرد

وی با بیان اینکه داوران مرتکب یک اشتباه هم نشدند، گفت: محکوم به برد بودیم و زود به گل رسیدیم. استرسِ نبردن در تیم وجود داشت و آلومینیوم ۱۰ دقیقه مالک بازی شد. در ادامه وادار به عقب‌نشینی شدیم و آلومینیوم صاحب موقعیت شد. آلومینیوم از فوتبال مستقیم استفاده می‌کند و دنبال استفاده از ضربات ایستگاهی بود. مجتبی حسینی تیم خوبی ساخته که برای نباختن فوق‌العاده است و به او تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه دوست داشت هواداران هم در ورزشگاه حضور داشتند، تصریح کرد: در فرصت مناسب صحبت‌های زیادی وجود دارد و من گفته‌های هواداران واقعی، مردم، پیشکسوتان و خبرنگاران رفسنجانی را می‌پذیرم. با این حال عده‌ای هستند که سمپاشی می‌کنند. بحث غرور در میان نیست، اما این برد از دو جام (قهرمانی جام حذفی با تراکتور و نساجی) هم برای من شیرین‌تر بود.

الهامی با بیان اینکه به این پیروزی نیاز داشت، خاطرنشان کرد: تیم‌های من پنج یا شش هفته به زمان نیاز دارند. بازیکنانم تحت فشار بودند و مردانگی را برای من معنی کردند. شرایط اسکان سختی داشتیم، اما قرارم بر این است که شروع تمرینات ما پس از تعطیلات در رفسنجان باشد. اگر زمین شماره یک ورزشگاه شهدای مس یا هتلِ در حال ساخت مس آماده باشد، امکانات زیادی برای ما مهیا می‌شود.

وی تعطیلی لیگ را برای تیمش فرصتی مناسب دانست و بیان کرد: ممکن است ما هفت بازی کنیم و شرایط برای دیدار سایر تیم‌ها مهیا نباشد. تنها تیمی هستیم که برای بازی‌های آسیایی با تیم امید همکاری کردیم و به آن افتخار می‌کنیم، اما تیم‌ها نباید از این مسئله ضرر کنند. خدابنده‌لو و نصیری (بازیکنان مس که در اردوی  تیم امید هستند) به کارمان می‌آمدند که از بازیکنانی که به جای آنها به میدان رفتند، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که آیا داود نوشی صوفیانی به‌خاطر مسائل فنی در ترکیب مس قرار گرفت یا خیر، عنوان کرد: او به‌خاطر فن خودش بازی کرد و فوق‌العاده بود. او شایسته بازی کردن بود و از این بازیکن تشکر می‌کنم.

الهامی در مورد بازگشت احتمالی لوسیانو پریرا به مس رفسنجان اظهار داشت: کارهای پریرا را انجام دادیم و با او صحبت کردم، اما انتقال این بازیکن به مس صد درصد نشده است. شیمبا (لقب پریرا) بازیکنی باشخصیت است که از لحاظ شخصیتی به ما کمک می‌کند. مهاجمان ما امروز فوق‌العاده بودند و شیمبا به آنها اضافه می‌شود. پریرا قرار است همین روزها بیاید.

وی درباره دلیل جدایی شیمبا از مس رفسنجان پس از پایان لیگ بیست‌ودوم و بازگشت قریب‌الوقوع او گفت: او در میان نفرات تیم مس بود، اما پولی که ابتدای فصل می‌خواست، با مبلغ درخواستی الان وی متفاوت است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد مشکلی که برای اسکان اعضای این تیم در رفسنجان پیش آمد، تصریح کرد: من نباید درباره هتل صحبت کنم، اما توقعات تیم شهر باید برآورده شود. ابتدا گفتند سمیناری برگزار می‌شود؛ وگرنه قرار بود از شنبه یا یکشنبه به رفسنجان بیاییم. شرایط به گونه‌ای بود که وضعیت بهتری برای میهمان فراهم کرده بودند.

الهامی در واکنش به خبرنگاری که به دفاع از مسئولان هتل رفسنجان پرداخت، بیان کرد: اینها مسائل مدیریتی است و من مسئول هتل نیستم. از ما انتقاد کنید، اما تیم را به حاشیه نبرید. الهامی روزی از مس می‌رود و تیم برای شما می‌ماند. من الان از تو (خطاب به خبرنگار) رفسنجانی‌تر و صد هزار سال جلوتر هستم، چون این تیم به زندگی‌ام بستگی دارد.

وی درباره خبرنگاری که گفت مس رفسنجان از تک موقعیت‌های گلزنی خود بهره برد، خاطرنشان کرد: ما دو گل زدیم؛ آیا این تک موقعیت است؟ هر دو تیم فرصت‌هایی از ضربات ایستگاهی داشتند. آلومینیوم موقعیت‌های زیادی به حریف خودش نمی‌دهد و مقابل این تیم باید از تک فرصت‌های خودتان استفاده کنید. به‌جای اینکه بگویید آلومینیوم با این برد صدرنشین می‌شد و ما بردیم، از تک موقعیت حرف می‌زنید؟!

سرمربی مس رفسنجان در مورد بازگشت رامتین سلیمان‌زاده به شرایط آرمانی خودش تصریح کرد: ما بازیکنان باشرف زیادی داریم که رامتین هم یکی از آنهاست. او یک زندگی حرفه‌ای دارد و فردی باشخصیت است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا