اخبار ورزشی

برنامه باشگاه نیوکاسل در واکنش به ماجرای شرط‌بندی تونالی

برنامه باشگاه نیوکاسل در واکنش به ماجرای شرط‌بندی تونالی

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، افشای فساد شرط‌بندی گروهی در فوتبال ایتالیا که ساندرو تونالی جزو متهمان ردیف اول آن هم است، بیش از همه به ضرر باشگاه نیوکاسل تمام شد. مالکان عربستانی تیم منطقه تین‌ساید تابستان امسال بالغ بر ۸۰ میلیون یورو هزینه کردند تا ستاره سابق میلان را به خدمت بگیرند و این بازیکن هم در مسیر تبدیل شدن به مهره‌ای کلیدی برای راه‌راه‌پوشان سنت‌جیمز‌پارک بود. اکنون اما زمزمه‌های مبنی بر مجازات هافبک ایتالیایی با محرومیتی طولانی مدت – حداقل یک سال – به گوش می‌رسد که بسیار محتمل است و به این ترتیب باشگاه نیوکاسل را در برهه‌ای از فصل که امکان جذب بازیکن جایگزین هم ندارد، به دردسر خواهد افتاد.

طبق گزارش نشریه دیلی‌میل، نیوکاسل قصد دارد برای حفظ حقوق و منافع خود از تمام راهکارهای حقوقی ممکن استفاده کند که این می‌تواند شامل فسخ یک جانبه قرارداد با بازیکن و حتی به دادگاه کشاندن باشگاه میلان باشد؛ البته مورد دوم تنها در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که امکان‌ اثبات مطلع بودن باشگاه میلان از شرط‌بندی‌های تونالی وجود داشته باشد. انتشار این خبر از سوی دیلی‌میل در حالی است که باشگاه لیگ برتری، روز گذشته (چهارشنبه) بیانیه‌ای منتشر و در آن اعلام کرد که بازیکن و اعضای خانواده‌اش همچنان از حمایت کامل باشگاه برخوردار خواهند بود.

محرومیت طولانی مدت در انتظار تونالی با وجود اعتراف به تخلفاتش

 

در همین حال مدیربرنامه‌های بازیکن و اتحادیه فوتبال انگلیس نیز اعلام کرده‌اند که با وجود تحت بازجویی قرار داشتن بازیکن، او می‌تواند شنبه مقابل کریستال پالاس در هفته نهم لیگ برتر انگلیس به میدان برود. البته باید دید که آیا ادی هو، سرمربی نیوکاسل قصد دارد که از بازیکنی که در این روزهای اخیر شرایط روحی و روانی چندان مناسبی نداشته، استفاده کند یا نه. لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا اخیراً اعتراف کرد که حضور نیروهای پلیس در زمین تمرینی آتزوری برای بازجویی از او و نیکولو زانیولو، این دو بازیکن را نابود کرده است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا