اخبار ورزشی

نیکس و کلیپرز؛ برنده دربی‌های NBA

نیکس و کلیپرز؛ برنده دربی‌های NBA

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، NBA صبح امروز شاهد برگزاری ۲ دربی در شهرهای نیویورک و لس‌آنجلس بود که با برتری  تیم‌های نیویورک نیکس و لس‌آنجلس کلیپرز به پایان رسید.

لیگ NBA| پیروزی دنور با درخشش جوکر/ لس‌آنجلسی‌ها بر حریفان غلبه کردند

کلیپرز با ۲۵ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۰ پاس گل کوای لنرد موفق شد از سد لیکرز عبور کند و بیست‌وهشتمین پیروزی فصل جاری لیگ را به ثبت برساند. جیمز هاردن ۲۳ امتیاز و ۱۰ پاس گل دیگر برای کلیپرز داشت. دی‌آنجلو راسل ۲۷ امتیاز و ۱۰ پاس گل و آنتونی دیویس ۲۶ امتیاز و ۱۲ ریباند برای لیکرز کسب کردند. لبران جیمز در این بازی غایب بود.

نیویورک نیکس با ۳۰ امتیاز جولیوس رندل و ۳۰ امتیاز دیگر از جیلن برانسون با اختلاف ۵ امتیاز و بازی درخشان در کوارتر چهارم از سد بروکلین نتس گذشت. نیکس در کوارتر پایانی ۳۲ بر ۱۸ برنده شد. میکال بریجز نیز ۳۶ امتیاز برای نتس به دست آورد. فاصله ۵.۵ مایلی بین نیویورک و بروکلین را با خودرو شخصی در عرض ۲۰ دقیقه می‌توان طی کرد.

دنور ناگتس نیز با تریپل دابل دیگری از ستاره صربستانی خود بر ایندیانا پیسرز غلبه کرد. نیکولا یوکیچ این دیدار را با ۳۱ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۰ پاس گل به پایان برد. او در مقابل ۲۸ تیم از ۲۹ تیم دیگر لیگ، موفق به انجام تریپل دابل شده است. جمال ماری هم ۳۱ امتیاز دیگر برای دنور داشت.

نتایج دیدارهای صبح امروز، چهارشنبه به شرح زیر است:

دنور ۱۱۴ – ایندیانا ۱۰۹
نیویورک ۱۰۸ – بروکلین ۱۰۳
یوتا ۱۲۴ – نیواورلینز ۱۵۳
پورتلند ۱۰۹ – اوکلاهماسیتی ۱۱۱
لیکرز ۱۱۶ – کلیپرز ۱۲۷

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا