اجتماعی

هیچ سرقتی از “بهنام ابوالقاسم پور” نشده است + جزئیات پرونده

هیچ سرقتی از “بهنام ابوالقاسم پور” نشده است + جزئیات پرونده

– اخبار اجتماعی –

سرهنگ بابک نمک‌شناس؛ رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران اظهار کرد: در پی انتشار فیلم و خبری با موضوع بستری شدن بهنام ابوالقاسم‌پور (پیشکسوت فوتبال کشور) در یکی از بیمارستان‌های تهران به واسطه ضرب و جرح توسط سارقین زورگیر، بلافاصله موضوع در دستور کار رسیدگی پلیس تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی سوابق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مشخص شد از زمان انتشار فیلم و خبر مربوطه در شبکه‌های اجتماعی و طرح خبر سرقت از بهنام ابوالقاسم‌پور، هیچگونه تماسی در این خصوص با پلیس انجام نشده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ادامه گفت: مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس با مراجعه به بیمارستان محل بستری شدن بهنام ابوالقاسم‌پور به تحقیق از وی پرداختند.

نمک‌شناس گفت: بهنام ابوالقاسم‌پور در شرح ماجرای درگیری منجر به ضرب و جرح خود، اینگونه به مأموران اعلام کرده است که در ساعت ۱۳:۳۰ مورخه ۲ شهریورماه از جنوب به شمال اتوبان چمران با خودروی شخصی در حال حرکت بودم که یک دستگاه سمند سفید رنگ با دو سرنشین با خودرو من از ناحیه آینه و گلگیر راننده برخورد که به عمل آنها معترض شدم که مجدداً به سپر عقب خودرو بنده ضربه زدند.

وی با اشاره به ادامه صحبت‌های این پیشکسوت فوتبال گفت: پس از توقف، سرنشینان سمند با بنده درگیری فیزیکی و با سلاح سرد به دست چپ و راست بنده آسیب زدند و سپس متواری شدند، اما هیچگونه سرقتی از بنده نشده است؛ پس از تعقیب و گریز، زیر پل ورودی چمران به شمال ـ ورودی نیایش، راننده سمند از محل متواری شد و نفر دوم نیز به صورت پیاده و در شلوغی خیابان متواری شد؛ سپس به بیمارستان منتقل شدم و در این خصوص از شخص خاصی شکایت ندارم و آن افراد (سرنشینان خودرو سمند) را نمی‌شناختم.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای با ۲۶ فقره سرقت در زابل

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پایان گفت: لازم به ذکر است که با تکمیل اقدامات پزشکی و درمانی، بهنام ابوالقاسم‌پور ظهر روز شنبه مورخه ۴ شهریور ماه از بیمارستان ترخیص شدند و پرونده مقدماتی وی با موضوع “نزاع و درگیری منجر به ضرب و جرح” در کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس تشکیل و در حال رسیدگی است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا