خوزستان

اقدامات جهادی شهردار آبادان تحسین برانگیز است

اقدامات جهادی شهردار آبادان تحسین برانگیز است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برگزیده از آبادان، «احسان عباسپور» در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه زیرسازی و بهسازی معابر کوی پلیس و ذوالفقاری، با قدردانی از زحمات شهردار و پرسنل خدوم شهرداری آبادان بیان کرد: در دوران گذشته به این مناطق نگاه و توجه کمتری شده بود، معابر این مناطق بخصوص کوی پلیس و ذوالفقاری فرسوده و از بین رفته بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، افزود: وقتی دولت جهادی است و مردم محروم را به عنوان جامعه هدف قرار داده است انتظار می‌رود در شهری مانند آبادان این نگاه جاری شود که امروز شاهد این توجه هستیم.

وی اظهار کرد: در سال جاری شاهد اقدامات گسترده‌ای در تمامی حوزه خدمات رسانی به مردم آبادان نسبت به سال‌های گذشته بی سابقه بوده و امیدواریم نهضت آسفالت نیز به همین شکل اجرا گردد.

عباسپور گفت: نحوه خدمات رسانی به مردم آبادان در سال‌های گذشته ضعیف بود ولی در چند ماه اخیر تغییر در شهر احساس شد و نباید در این راستا کوتاهی کرد، در ادوار گذشته به کار نکردن‌ها با وجود منابع مالی خوب عادت شده بود.

وی افزود: فساد در دوران گذشته دامن‌گیر آبادان شده بود که خدا را شکر شهردار در هشت ماه گذشته با این فساد مقابله کرده و امیدواریم بزودی ریشه فساد در این شهر سوزانده شود.

فرماندار ویژه آبادان در خصوص خدمات‌رسانی به مناطق محروم شهر آبادان گفت: امسال با توجه به ابلاغ رئیس جمهور در خصوص طرح توسعه شهرهای آبادان و خرمشهر نگاه به مناطق محروم متفاوت شده و بودجه به ارگان‌های خدمات رسان ارائه شده و هیچ مدیری حق کم کاری در راستای خدمت به مردم را ندارد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا