اخبار ورزشی

رئیس فیفا: به رئیسی تبریک گفتم

رئیس فیفا: به رئیسی تبریک گفتم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان که به نیویورک سفر کرده بود، شب گذشته (چهارشنبه) با جانی اینفانتینو، رئیس فیفا دیدار کرد و طرفین درباره مسائل مرتبط با فوتبال در کشورمان گفت‌وگو کردند.

اینفانتینو پس از این دیدار، تصاویری از این دیدار در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت: ملاقات با ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران اتفاقی عالی بود. فوتبال ملی در ایران در حال شکوفایی است و من بابت کاری که برای توسعه فوتبال در این کشور انجام شد، به رئیس جمهور تبریک گفتم. اطمینان دارم که فدراسیون فوتبال و دولت ایران به تلاش برای اینکه این بازی زیبا را برای ایرانیان بیشتری به نمایش بگذارد، ادامه می‌دهد.

رئیسی: فوتبال یکی از بسترهای مناسب برای نزدیکی بیشتر و توسعه روابط کشورهاست

ما همچنین درباره توسعه فوتبال بانوان در ایران و پیشرفت‌های حاصل شده درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌های فوتبال بحث کردیم و بر اهمیت کار بیشتر در این زمینه در سراسر کشور تأکید شد.

قبلاً گفته بودم که برای بحث درباره امور مرتبط با فوتبال، در آینده‌ای نزدیک به ایران سفر می‌کنم و این تمایل را به رئیس جمهور رئیسی هم گفتم. آنها یک نیروی مهم در فوتبال آسیا هستند و این مسئله برای من مهم است تا اطمینان بدهم به پرورش ارتباطات کاری مثبت و مثمرثمری که ساخته‌ایم، ادامه می‌دهیم.»

/

 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا