سمنان

انعقاد یک هزار میلیارد ریال قرارداد در فن‌بازار سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، حسن آل‌بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان از ابتدای فعالیت تاکنون، ۷۳ مورد قرارداد بازاریابی و فروش منعقد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان، ۱۶ فقره قرارداد با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال مربوط به هفت ماه سال ۱۴۰۰ بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به ثبت ۸۴ واحد صنعتی فناور و دانش‌بنیان در سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان افزود: ۵۲ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی استان در این مدت رفع شده است.

آل‌بویه تصریح کرد: ۱۴۳ محصول در بخش‌های مختلف نرم‌افزاری، الکترونیکی، معدنی، فلزی، شیمیایی، پزشکی و دارویی توسط این واحدهای دانش‌بنیان و فناور در سایت semnan.techmart.ir به ثبت رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: فعالیت فن‌بازار منطقه‌ای در دو بخش بازار فیزیکی و بازار مجازی است و سرعت‌بخشی در فرآیند مبادله فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری از اهداف راه‌اندازی فن‌بازار مجازی است.

فن بازار به معنای بازار فناوری، یعنی محلی برای مبادلات تکنولوژی است. در بازار فناوری نیز فن‌بازارها نقش واسطه‌ای برای رساندن اطلاعات تکنولوژی به «عرضه‌کنندگان»، «متقاضیان»، «کارآفرینان» و «سرمایه‌گذاران» را دارد که به ارائه مشاوره در خصوص مراحل انتقال تکنولوژی نیز می‌پردازند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا