خراسان رضوی

محرومیت از سر و روی این شهر می‌بارد/ دعوت از استاندار خراسان رضوی برای سفر به بردسکن

حجت‌الاسلام علی اصغر امینی درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن، با انتقاد از وضعیت کاری بعضی از مدیران اظهار کرد: از استاندار جدید خراسان رضوی تقاضا دارم با حضور در این شهرستان مشکلات را از نزدیک رصد داشته باشند.

امام جمعه بردسکن عدم ۲ بانده شدن محور خلیل‌آباد تا انابد بردسکن را که از ابتدای سال‌ جاری تاکنون ۵۰۰ فقره تصادف را داشته، مورد اشاره قرارداد و افزود: ۳۰۰ مجروح و ۱۹ فوتی در محورهای این شهرستان طی ۷ ماه گذشته، یک فاجعه است.

وی با بیان اینکه تا کی باید مردم گول شعار و شعارزدگی را در دوره‌های مختلف داشته باشند، متذکر شد: اکثر محورهای بردسکن، فرسوده وخطرات است.

امینی با اشاره به ۲ بانده نشدن محور انابد تا خلیل‌آباد و  وعده و وعیدهای مسئولان در این مورد افزود: چهره شهر بردسکن و ورودی‌های آن، نامناسب است ومحرومیت از سر وروی شهرستان می‌بارد.

امام جمعه بردسکن از سردارنظری خواست اولین سفر خود را از شهرستان بردسکن داشته باشند واین شهرستان استراتژیک را از لحاظ ۱۰ معدن فعال با بیش از هزار کارگر معادن دریابد.

خطیب جمعه  بردسکن در این گفت وگو با بیان اینکه خدمت به مردم  روز وشب نمی‌شناسد، افزود: درحال حاضر تعدادی از مدیران غیرساکن در شهرستان هستند که همین هم خدمت را دچار وقفه می‌کند بنابراین می‌طلبد  فرمانداران  ومدیران کل بر انتصاب و بکار گیری مدیران بومی و یا شهرهای با فاصله بیشتر از شهرستان گزینش داشته باشند تا فرد مسئول در شهرستان محل خدمت ساکن باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بردسکن با گریزی به مسائل فرهنگی گفت: با اختصاص اعتبارات اندکی که در طول سال  به این بخش‌ها داده می‌شود، نمی‌توان کار شایان توجهی انجام داد بنابراین شایسته است به این مهم هم توجه ویژه‌ای شود.

وی به نبود بعضی از ادارات از جمله امور آب و راه وشهرسازی در شهرستان بردسکن اشاره کرد و ظرفیت‌های نهفته منطقه در این حوزه‌ها پرداخت و گفت: از هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه آسفالته در شهرستان، متاسفانه یک متر هم  راه دوبانده نداریم و تصادفات بیشتر بخاطر کم عرض بودن محورها و تردد زیاد خودروها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا