اخبار ورزشی

ادامه مشکلات چمن ورزشگاه قایقران انزلی/ وعد‌ه‌ای که عملی نشد!

ادامه مشکلات چمن ورزشگاه قایقران انزلی/ وعد‌ه‌ای که عملی نشد!

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، ملوان هفته پنجم لیگ برتر را با پیروزی ۲ بر صفر خانگی مقابل پیکان پشت سر گذاشت. اگر چه نتایج سپیدپوشان خزر موجب رضایت هواداران شده، اما وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه سیروس قایقران همچنان دغدغه‌ای مشترک اعضای این تیم و هواداران ملوان است.

ورزشگاه قایقران انزلی در دست تعمیر است/ نامشخص بودن محل بازی ملوان – پیکان

پیش از این قائم مقام باشگاه ملوان به برگزیده های ایران گفته بود که در فرصت وقفه لیگ برتر بعد از هفته چهارم موضوع بهسازی و اصلاح چمن پیگیری خواهد شد. در همین رابطه حتی قرار بود که محل میزبانی به ورزشگاه عضدی رشت انتقال یابد و موافقت مهدی تارتار سرمربی ملوان اخذ شده بود.

با این وجود روز ۲۹ شهریور ورزشگاه سیروس قایقران با چمن کم کیفیت میزبان مسابقه بود. این موضوع واکنش مهدی تارتار را هم در نشست خبری به دنبال داشت: «می‌گویند شرایط آب و هوایی اجازه نداده بذر را بپاشند و امیدوارم در این فرصتی که داریم این کار را انجام دهند.»

هفته گذشته انزلی با بارش باران همراه بود. با توجه به برنامه برگزاری لیگ برتر همچنین تعویق رقابت‌های هفته ششم، ملوان روز شانزدهم مهر ماه سال جاری میزبان نساجی است و بعید است که فرصت برای بهسازی چمن در فرصت فعلی وجود داشته باشد چرا که برای بهسازی چمن از نظر عملی حدود ۳۵ روز فرصت لازم است.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ,

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا