اخبار روز

بهره‌برداری ‌۱۰۲۰۰ واحد مسکن ‌استان فارس با حضور رئیس جمهور/ آغاز عملیات ۵۵ هزار واحد در شهر صدرا‌

بهره‌برداری ‌۱۰۲۰۰ واحد مسکن ‌استان فارس با حضور رئیس جمهور/ آغاز عملیات ۵۵ هزار واحد در شهر صدرا‌

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از شیراز، صبح امروز طی مراسمی و با حضور آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و دیگر مسئولان عالی رتبه کشوری و استانی، تعداد ۱۰ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح و عملیات اجرایی ۵۵ هزار واحد در شهر جدید صدرا، امروز آغاز شد.

رئیس جمهور در مراسم افتتاح پروژه نهضت ملی مسکن شهر صدرا با اشاره به استان پهناور فارس با ۳۷ شهرستان گفت: هیچ استانی در کشور نیست که اینقدر شهرستان داشته باشد بنابراین نیاز است برای کسانی که توانایی ساخت مسکن دارند با همکاری استانداری، بنیاد مسکن انقلاب، راه وشهرسازی سپاه، سازمان‌ها و اداره‌ها زمین، تسهیلات، مصالح تامین و در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه میزان تامین زمین در نهضت ملی مسکن در استان فارس برابری می‌کند با کل کشور ادامه داد: امروز ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در اختیار مردم استان فارس قرار می‌گیرد.

وی با بیان تلاش جهادی در نهضت ملی مسکن گفت: امروز بیش از ده هزار واحد مسکونی تحویل مردم داده می‌شود.

وزیر راه و شهر سازی هم در آیین بهره برداری از واحد‌های مسکونی در استان فارس با بیان اینکه هم اکنون ۱۷ هزار واحد درشهر صدرا با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است گفت: از امروز هم ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی در استان شروع می‌شود. 

بذر پاش از آماده سازی هزار و ۶۴۹ قطعه زمین برای طرح جوانی جمعیت در فارس هم خبر داد.

/۴۲۴/.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا