اخبار ورزشی

برای فدراسیون وزنه‌برداری و کیانوش رستمی؛ این دندان پوسیده را بکشید!

برای فدراسیون وزنه‌برداری و کیانوش رستمی؛ این دندان پوسیده را بکشید!

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، رفتارهای نامتعارف کیانوش رستمی تمامی ندارد و این وزنه‌بردار که در سال‌های اخیر ناکام بوده از طُرق غیرورزشی قصد دارد خود را به تیم ملی تحمیل کند. اصل بر این است که ورزشکاران بر اساس شایستگی، توانمندی و تمرینات منظم، در هر رشته‌ای عضوی از تیم ملی باشند اما ظاهراً کیانوش رستمی عادت کرده که راهی دیگر را انتخاب کند.

درست همان روزهایی که فدراسیون وزنه‌برداری پیش از المپیک ۲۰۱۶ ریو، تن به خواسته رستمی داد و او تنها به تمرین پرداخت و از حضور در اردوی تیم ملی خودداری کرد، بذر ورزشکارسالاری کاشته و به قیمت یک طلای المپیک اصول اخلاقی زیر پا گذاشته شد. سال‌ها از المپیک ۲۰۱۶ گذشته اما تغییری در رفتار او به وجود نیامده است.

رستمی اخیراً پستی در فضای مجازی منتشر کرده و از مقامات ورزشی و غیرورزشی برای حضور در اردوی تیم ملی کمک خواسته است! این در شرایطی است که همه می‌دانند حضور در تیم ملی شرایط خاصی دارد و هر کسی که در چارچوب فنی و رفتاری خوبی قرار داشته باشد حتماً در این پروسه جای می‌گیرد.

اکنون وظیفه فدراسیون وزنه‌برداری است که مقابل ورزشکارسالاری بایستد و تحت تأثیر پست‌های فضای مجازی ورزشکاران قرار نگیرند. شاید بهتر باشد یک بار برای همیشه این دندان پوسیده را کَند تا دیگر کسی تصور نکند می‌تواند با نامه‌نگاری و ورزشکارسالاری جایی در تیم ملی داشته باشد.

کیانوش رستمی در همه این سال‌ها نشان داده که ظاهراً نمی‌خواهد رویه‌اش را تغییر دهد و این کارهایش اصلاح شدنی نیست.

/

 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا