هرمزگان

بندرعباس میزبان جشنواره فرهنگی و ورزشی شمیم خانواده ندسا

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، علی اصغر محمودی عصر امروز در نشست خبری با اشاره به برگزاری  پنجمین دوره مسابقات جشنواره فرهنگی و ورزشی شمیم خانواده نیروی دریایی سپاه در بندرعباس اظهار کرد: این مسابقات از ۱۲ تا ۱۸ آذرماه با حضور ۳۵۸ ورزشکار مرد و ۳۳۰ ورزشکار زن برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات فرزندان پسر خانواده‌های ندسا در ۶ رشته  آمادگی جسمانی، تیراندازی، شنا، فوتسال و تکواندو و والیبال از ۱۲ تا ۱۴ آذر و مسابقات فرزندان دختر و همسران پاسداران نیز در ۶ رشته آمادگی جسمانی، تیراندازی، دارت، شنا، تکواندو و والیبال برگزار می‌شود.

مسؤول تربیت بدنی نیروی دریای سپاه همچنین با بیان این که برگزیدگان این مسابقات راهی مسابقات شمیم خانواده کل سپاه که در اهواز برگزار خواهد شد، می‌شوند، عنوان داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان نیز در برگزاری این مسابقات با نیروی دریایی سپاه همکاری دارد.

محمودی گفت: ترویج فرهنگ ورزش در میان فرزندان پاسداران و رشد توأمان تمایل به ورزش در میان خانواده‌های نیروی دریایی سپاه و عموم مردم جامعه از جمله رویکردهای ستاد نیروی دریایی سپاه در بندرعباس است و تأکید ما بر آن است که در هر استانی که حضور داریم، مربیان و ورزشکاران خوبی در میدان تقویت جوانان و نوجوانان و رشد توانمندی‌های آنان حاضر باشند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا