کرمانشاه

توسعه گردشگری کرمانشاه راه حل برون رفت از معضل «بیکاری» 

توسعه گردشگری کرمانشاه راه حل برون رفت از معضل «بیکاری» 

ناصر مرادی بیلهویی در گفتگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به سه مولفه موجود در استان کرمانشاه به مرکزیت کلانشهر کرمانشاه می‌توان ادعا کرد که این استان پهناور و زیبای چهار فصل قطب گردشگری ایران است.

وی افزود: نخست از نظر تاریخی و طبیعی در کشور منحصر به فرد است و جاذبه‌های تاریخی آن از جمله آثار بیستون و طاق بستان شهرت جهانی دارند.

این کارشناس امور گردشگری تصریح کرد: جاذبه‌های تاریخی دیگری در شهرستان‌های تابعه این استان موجود است مانند گوردخمه‌های هرسین و بسیاری از مکان‌های تاریخی دیگر در استان کرمانشاه که حائز اهمیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: از نظر مکان‌ها و جاذبه‌های طبیعی موجود در استان کرمانشاه می‌توان از مناطق طبیعی اورامانات نام برد و سراب‌ها و تالاب‌های موجود در استان اگر به این مکان‌ها توجه شود جاذبه‌های خوبی برای جذب گردشگری است.

این کارشناس امور گردشگری اذعان کرد: مولفه سوم وجود آثار به جای مانده از هشت سال دفاع مقدس است که تحت عنوان یادمان‌های دفاع مقدس از آن‌ها یاد می‌شود.

وی ابراز کرد: به نظر من اگر به این امکانات بالقوه توجه شود و ما بتوانیم گردشگران داخلی و خارجی را جذب کنیم در فصول مختلف ما زمینه برای جذب گردشگر داریم.

وی ادامه داد: اگر گردشگر به هر جا سفر کند مکان‌های مختلفی برای مردم آن محل ایجاد می‌شود و با ایجاد شغل در هر منطقه‌ای معضل بیکاری برطرف می‌شود.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا