اخبار ورزشی

آغاز دور جدید تمرینات شاگردان درستکار از سه‌شنبه/ دومین عموزاد هم می‌آید!

آغاز دور جدید تمرینات شاگردان درستکار از سه‌شنبه/ دومین عموزاد هم می‌آید!

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، اردوی قبلی آزادکاران پنجم مرداد به پایان رسید و بعد از پنج روز استراحت، تمرینات از ۱۰ مرداد بار دیگر استارت خواهد خورد. میلاد والی‌زاده در ۵۷ کیلو، رضا اطری در ۶۱ کیلو، رحمان عموزاد در ۶۵ کیلو، امیرمحمد یزدانی در ۷۰ کیلو، یونس امامی در ۷۴ کیلو، محمد نخودی در ۷۹ کیلو، حسن یزدانی در ۸۶ کیلو، کامران قاسم‌پور در ۹۲ کیلو، مجتبی گلیج در ۹۷ کیلو و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم ملی‌پوشان کشتی آزاد در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد هستند.

کدام کشتی‌گیر ۸ بار دیوید تیلور آمریکایی را برده است؟

مسابقات کشتی آزاد جهانی که اولین مرحله از گزینشی المپیک پاریس خواهد بود، روزهای ۲۵ تا ۲۸ شهریور در صربستان برگزار خواهد شد.

دور جدید تمرینات آزادکاران در شرایطی در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود که با توجه به وضعیت اردونشینان و همچنین نتایج رقم خورده در جام مشترک‎‌المنافع در ولادی قفقاز، تغییراتی در لیست نفرات دعوت شده به اردو ایجاد خواهد شد و تعدادی از نفرات کم و زیاد می‌شوند.

به نظر می‌رسد باتوجه به عملکرد کشتی‌گیران اعزامی وزن ۷۴ کیلو و عملکرد دو کشتی‌گیر ۶۵ کیلو در تورنمنت روسیه، آنها دیگر به این اردو دعوت نشوند، اما محمدعلی عموزاد قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم این تورنمنت که عملکرد قابل قبولی در روسیه داشت، جزو نفرات دعوتی خواهد بود.

محمدعلی برادر دوقلوی رحمان عموزاد است که در وزن برادرش هم کشتی می‌گیرد و حالا به یکی از مدعیان این وزن تبدیل شده است. رحمان عموزاد که سال ۲۰۲۲ مدال طلای بزرگسالان جهان را به خود اختصاص داد، با قهرمانی در مسابقات آسیایی قزاقستان، صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی شده است.

عموزاد طلایی شد؛ ۲ مدال برنز به وفایی‌پور و فیروزپور رسید

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا