قزوین

هیچ‌ توجیهی برای حل‌نشدن مشکلات صنعتگران وجود ندارد

هیچ‌ توجیهی برای حل‌نشدن مشکلات صنعتگران وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در نشست با اعضای هیات مدیره انجمن فولاد و صنایع فلزی استان قزوین اظهارکرد: صنعت فولاد به عنوان یکی از صنایع مادر به حساب می‌آید و این صنعت در کشور هم از وضعیت مطلوبی برخوردار است و ایران به عنوان یکی از کشورهای بارز در سطح دنیا محسوب می‌شود.

او افزود: در حوزه فولاد، استان قزوین هم از وضعیت خوبی برخوردار است و صنعت فولاد جزو صنایع موفق استان به حساب می‌آید و در حوزه فعالیت‌های اقتصادی، صادرات و مسئولیت‌های اجتماعی همواره این صنعت پیشگام بوده است.

اعلایی در پاسخ به دغدغه‌ها و مشکلات فولادگران استان قزوین، گفت: برخی از این مشکلات ابعاد ملی دارند که با انسجام مجموعه مدیریتی استان و انجمن فولاد می‌توان آن‌ها را در سطح ملی پیگیری کرد و مجموعه مدیریتی استان آمادگی تعامل و همکاری با انجمن فولاد و صنایع فلزی را دارد.

این مسئول ادامه داد: مدیران استان قزوین اراده لازم برای همراهی با صنعتگران دارند و این موضوع مورد تایید تولیدکنندگان هم است، در همین خصوص مدیران استان آماده برطرف کردن مشکلات احتمالی صنعتگران هستند.

نماینده عالی دولت در استان افزود: هیچ توجیهی برای برطرف نشدن موضوعات استانی صنعتگران وجود ندارد و باید تمامی مشکلات صنعتگران برای شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد برطرف شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه بخش عمده‌ای از گردش مالی استان توسط فولادگران رقم می‌خورد، اظهارکرد: باتوجه به وزن فولاد در اقتصاد استان به نظر می‌رسد جلسات هم‌اندیشی با انجمن فولاد باید به صورت منظم‌تر برگزار شود و این آمادگی از سوی تیم مدیریتی استان وجود دارد تا با برگزاری جلسات منظم مشکلات موجود را حل کرده و با هم‌گرایی بیشتر بتوانیم فرصت‌های جدید را پیش روی فعالان این صنعت ایجاد کنیم.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا