اخبار ورزشی

نامجومطلق: برد در آبادان نباید به استقلال اعتمادبه‌نفس کاذب بدهد/ این تیم برای قهرمانی کار سختی دارد

نامجومطلق: برد در آبادان نباید به استقلال اعتمادبه‌نفس کاذب بدهد/ این تیم برای قهرمانی کار سختی دارد

– اخبار ورزشی –

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره آخرین وضعیت استقلال و پیروزی این تیم برابر صنعت نفت در هفته اول گفت: استقلال در گرمای آبادان نتیجه خوبی گرفت و مطمئناً این برد از لحاظ روحی و روانی به بازیکنان این تیم کمک خواهد کرد و روحیه آنها را برای ادامه بازی‌ها بالاتر خواهد برد. البته نباید غافل شویم که صنعت نفت تیم آماده‌ای نبود و شرایط ایده‌آلی نداشت. به نظر من شکست دادن صنعت نفت نباید به استقلال اعتمادبه‌نفس کاذب بدهد.

شهبازیان: جلالی می‌تواند عصای دست نکونام باشد/ تیم‌های شهرستانی قوی‌ شده‌اند

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: استقلال هنوز کار دارد و برخی از بازیکنان موردنظر جواد نکونام جذب این تیم نشده‌اند. ما باید به تیمِ نکونام روحیه بدهیم تا با یک روند خوب بازی‌ها را ادامه دهد و این در حالی است که استقلال رقیبان پرقدرتی مثل سپاهان، پرسپولیس و تراکتور را کنار خودش می‌بیند که از لحاظ مهره و شرایط فنی در وضعیت خوبی به سر می‌برند.

پیشکسوت باشگاه استقلال همچنین تصریح کرد: استقلال باید به خوبی خودش را آماده رقابت با این تیم‌ها کند و مطمئناً قهرمانی در لیگ برتر برای این تیم به هیچ عنوان کار آسانی نخواهد بود. من معتقدم استقلال در خط دفاع و خط هافبک نیاز به تقویت دارد. این تیم در خط حمله به اندازه کافی بازیکن در اختیار دارد، ولی جذب یک مهاجم خارجی تراز اول هم می‌تواند قدرت استقلال را در فاز تهاجمی بیشتر کند.

نامجومطلق در واکنش به موضوع اختلاف جواد نکونام و علی خطیر اظهار داشت: امیدوارم این صحبت‌ها که در رسانه‌ها مطرح می‌شود صحت نداشته باشد، چون اختلاف سرمربی و مدیرعامل به شدت به استقلال ضربه خواهد زد. این موضوع در گذشته هم باعث شد تا تیم استقلال ضرر کند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا