اخبار ورزشی

قلی‌زاده: نمی‌توانیم الان قول قهرمانی بدهیم

قلی‌زاده: نمی‌توانیم الان قول قهرمانی بدهیم

به گزارش خبرگزاری برگزیده؛ به نقل از ورزش سه علی قلی‌زاده، هافبک تیم ملی، در تمرین تیم ملی در مورد شرایط ایران پیش از بازی با هنگ‌کنگ گفت: با بردی که آوردیم روحیه بچه‌ها خیلی خوب است. تمام تلاشمان را می‌کنیم و همه چیز خوب است. امیدواریم که بازی هنگ‌کنگ را هم بتوانیم با نتیجه خوب ببریم و به بازی‌های بعدی برسیم.

او در مورد شرایط خودش گفت: من خدا را شکر شرایط خوبی دارم و همه چیز اوکی است و منتظرم که فرصت بازی برسد.

او ادامه داد: من دوست دارم بازی به بازی جلو برویم و تمام تمرکزمان روی بازی هنگ‌کنگ است. ان‌شاءلله بتوانیم آن بازی را ببریم و به آینده برسیم.

قلی‌زاده در مورد سایر رقبا گفت: همان‌طور که خودتان دیدید، همه تیم‌های قدرتمند خوب بازی‌هایشان را شروع کردم و برد پر گلی داشتند و ما هم با برد پرگل قدرت خودمان را نشان دادیم. در این تورنومنت همه چیز بستگی به شرایط دارد و از الان نمی‌توانیم کسی را مدعی قهرمانی بدانیم و امیدوارم بازی به بازی جلو برویم و بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم.

هافبک تیم ملی ادامه داد: ما نمی‌توانیم یک قول برای آینده بدهیم و باید بازی به بازی قول بدهیم. ما تمام تمرکزمان روی بازی با هنگ‌کنگ است که این بازی را ببریم و با برد پرگل دل مردم را شاد کنیم. الان همه چیز خوب است و فکر نمی‌کنم مشکلی باشد. امیدوارم حمایت‌ها خوب باشد و مردم پشتمان باشند.

۲۵۷ ۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا