اخبار ورزشی

محمدی: ذوب‌آهن برای من بهترین انتخاب بود/ برای هر تیمی یک حریف سخت خواهیم بود

محمدی: ذوب‌آهن برای من بهترین انتخاب بود/ برای هر تیمی یک حریف سخت خواهیم بود

– اخبار ورزشی –

محمدجواد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، با ابراز خرسندی از پیوستن به ذوب‌آهن گفت: از اینکه عضو یک تیم ریشه‌دار و قدیمی شده‌ام خوشحالم و امیدوارم عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم. بعد از اینکه با پیشنهاد باشگاه و محمد ربیعی مواجه شدم در نهایت تصمیم به انتخاب ذوب‌آهن گرفتم، البته تعریف ربیعی را هم از خیلی‌ها شنیده بودم.

کمال کامیابی‌نیا به ذوب‌آهن پیوست
علیاری به ذوب‌آهن ملحق شد

 

مهاجم جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه افزود: ربیعی از لحاظ فنی مربی خوبی است و در این چند روز که در تمرینات ذوب‌آهن حضور داشته‌ام کار کردن با او برایم لذتبخش بوده است. من چند پیشنهاد دیگر هم داشتم، ولی فکر می‌کنم ذوب‌آهن بهترین انتخاب بود.

وی همچنین تصریح کرد: ما تیم خیلی خوبی داریم و مطمئناً ذوب‌آهن در فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. محمد ربیعی در این چند سال تیم‌های خوبی بسته است و شک ندارم با این مربی می‌توانیم برای هر تیمی در لیگ برتر حریفی سخت باشیم.

محمدی در پایان یادآور شد: باید از اعتماد باشگاه و سرمربی تیم تشکر کنم. من مهاجم هستم و طبیعتاً تلاش می‌کنم تا در گل زدن‏، پاس گل و پنالتی گرفتن بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا