اردبیل

بستری ۱۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل/ فوت ۴بیمار کرونایی

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته با بستری ۱۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی شمار بیماران بستری شده به ۱۰۳ نفر رسید.

وی افزود: در این مدت خوشبختانه ۲۶ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از مراکز درمانی ترخیص شدند و متاسفانه ۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا نیز در شبانه‌روز گذشته فوت کردند که به خانواده این افراد تسلیت عرض می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: از ۱۰۳ بیمار بستری در مراکز درمانی استان اردبیل، ۲۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با اشاره به واکسیناسیون یک‌میلیون و ۷۹۳ هزار و ۲۸۶ نفر در استان اردبیل تصریح کرد: ۹۰۷ هزار و ۷۰۴ دز در مرحله اول، ۷۸۶ هزار و ۴۴۹ دز در مرحله دوم و ۹۹ هزار و ۱۳۳ دز در مرحله سوم تزریق شده است.

حبیب‌زاده به وضعیت استان از نظر شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان پارس آباد و اصلاندوز در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر، خلخال، گرمی، بیله‌سوار، نیر، سرعین، کوثر و نمین در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا