سیاسی

تجمع دانشجویان امیرکبیر در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی

تجمع دانشجویان امیرکبیر در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری برگزیده های ایران، جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه امیرکبیر ظهر امروز یکشنبه، نهم اردیبهشت پس از اقامه نماز ظهر و عصر در حمایت از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی در آمریکا و کشورهای اروپایی تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان شعارهایی همچون «الله اکبر»، «رژیم صهیونیستی نابود باید گردد»، «فلسطین پیروز است» و «مرگ بر آمریکا» سردادند.

تجمع دانشگاهیان کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

کشور فلسطین , نوار غزه , دانشگاه صنعتی امیرکبیر ,

همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی حمایت خود را از خیزش‌های دانشجویی ضدصهیونیستی در آمریکا و کشورهای اروپایی علیه صهیونیست‌ها اعلام کردند.

کشور فلسطین , نوار غزه , دانشگاه صنعتی امیرکبیر ,

براساس این گزارش، تجمع‌کنندگان تصاویری از شهدای غزه را نیز در دست داشتند.همچنین برخی دیگر از تجمع‌کنندگان در این مراسم پرچم فلسطین را در دست داشتند.

کشور فلسطین , نوار غزه , دانشگاه صنعتی امیرکبیر , کشور فلسطین , نوار غزه , دانشگاه صنعتی امیرکبیر ,

در روزهای گذشته دانشجویان دانشگاه‌های اروپا و آمریکا در حمایت از مردم فلسطین تجمعات گسترده‌ای برگزار کرده بودند که با سرکوب نیروهای نظامی آمریکا مواجه شد.

دانشجویان ایرانی امروز از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان آمریکایی در سراسر کشور در دانشگاه‌هایشان تجمع کردند. همچنین، اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

پایان پیام/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا