خوزستان

بزرگان «کیش و مات» جهان در جام نیشکر رقابت می‌کنند

بزرگان «کیش و مات» جهان در جام نیشکر رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری برگزیده از خوزستان ، مدیرعامل شرکت سدادفام نیشکر با اعلام این خبر گفت، در این رویداد بزرگ ورزشی، شطرنج بازانی از کشورهای اتریش، هلند، اسپانیا، تاجیکستان، عراق، ترکیه، ترکمنستان و گرجستان به همراه چهار شطرنج‌باز ایرانی در جام نیشکر به رقابت می‌پردازند.

علی مدحجاوی برگزاری این رویداد را به عنوان یک فرصت منحصربه فرد برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری استان توصیف کرد که در توسعه ورزش و معرفی ظرفیت‌های بی‌شمار گردشگری استان مؤثر است.

نیشکر؛ ظرفیتی برای رونق فعالیت‌های ورزشی و گردشگری
مدحجاوی گفت: صنعت نیشکر به دلیل برخورداری از زیرساخت‌های اقامتی، ورزشی و همچنین گردشگری، میزبان شایسته‌ای برای برگزاری رویدادهای ورزشی در سطح ملّی و بین‌المللی است؛ این شرکت در کنار تولید محصولات استراتژیک، با دارا بودن مجموعه‌های متعدد ورزشی، هتل چهارستاره و همچنین جاذبه‌های گردشگری، گامی مؤثر در رونق فعالیت‌های ورزشی و گردشگری استان برداشته است.

مدیرعامل شرکت سدادفام نیشکر در ادامه به ضرورت معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در خلال میزبانی مسابقات اشاره کرد و گفت، از این حیث، این رویدادهای علاوه‌بر توسعه ورزشی، از بُعد فرهنگی نیز بسیار حائز اهمیت است.

بر اساس این گزارش، اولین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام نیشکر با همکاری فدراسیون شطرنج کشور و هیئت شطرنج خوزستان از ۱۱ تا ۲۱ مهرماه در محل هتل نیشکر اهواز برگزار خواهد شد.

شرکت سداد فام نیشکر از شرکت‌های تابعه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که در کنار هتل مجهّز چهار ستاره نیشکر، یک مجموعه کامل رفاهی و ورزشی ایجاد کرده است. پیش از این نیز این مجموعه به دلیل برخورداری از استانداردهای جهانی، میزبان مسابقات و رویدادهای ملّی و بین‌المللی شده بود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا