مازندران

بهره برداری از ۱۲۹ پروژه توزیع برق مازندران در ایام الله دهه فجر

بهره برداری از ۱۲۹ پروژه توزیع برق مازندران در ایام الله دهه فجر

به گزارش خبرگزاری رضوی، سید کاظم حسینی کارنامی اظهار داشت: مهم ترین این پروژه‌ها شامل احداث و توسعه و اصلاح و بهینه سازی خطوط شبکه برق شهری و روستایی، عملیات جایگزینی سیم به کابل، توسعه و رینگ فیدر و مقاوم سازی و رفع ضعف ولتاژ شبکه می‌باشد.

وی افزود: در این ایام، در امور برق بابلسر ۳۴ پروژه، امورهای غرب و شرق آمل ۲۱ پروژه، امورهای برق جنوب و شمال ساری ۱۹ پروژه، سیمرغ ۱۰ پروژه، سوادکوه و سوادکوه شمالی ۸ پروه، نکا ۷ پروژه، بهشهر و جویبار و فریدونکنار هر کدام ۵ پروژه، امور برق قائمشهر ۴ پروژه، گلوگاه و میاندرود و شمال بابل هر کدام ۳ پروژه و امیرکلا ۲ پروژه به بهره برداری می‌رسد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به اینکه تعداد مشترکین برق در مازندران قبل از انقلاب اسلامی ۲۶۶ هزار خانوار بوده است گفت: در حال حاضر و در حوزه جغرافیایی خدمات رسانی این شرکت (از شهرستان گلوگاه تا آمل) بیش از یک میلیون و ۵۳۱ هزار مشترک می‌باشد که از این تعداد ۷۵ درصد آنان جزء مشترکین خانگی می‌باشند.

وی تصریح کرد: هم اکنون بیش از دو هزار و ۷۲ روستای مازندران برقدار می‌باشند د رحالی که این آمار تا پیش از انقلاب ۷۳۸ روستا بوده است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا