کردستان

‍ بوستان موسیقی سنندج بزودی به بهره‌برداری می‌رسد

‍ بوستان موسیقی سنندج بزودی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، سیف الله رضایی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج اظهار کرد: چهار سال اول عضویت شهر سنندج در شبکه شهرهای خلاق یونسکو در حال اتمام است که در راستای ابقاء در این شبکه،یک تیم برای تهیه پروپوزال چهار سال آینده تشکیل شده است.

وی افزود: تعهداتی را در راستای ایجاد زیرساختهای شهر خلاق داشتیم که از جمله آن ایجاد بوستان موسیقی بود که این بوستان در پارک سپیدار سنندج به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج ادامه داد:شهر سنندج به واسطه بزرگان و هنرمندان بنام حوزه موسیقی ظرفیتهای بالایی را در زمینه فرهنگ دارد که باید ظرفیت‌ها و توانایی‌های شهر را تبدیل به رویداد کرد.

وی اضافه کرد:این ذهنیت وجود دارد که برنامه‌های شهر خلاق فقط در حوزه وظایف شهرداری است در صورتی که کار فرهنگی کردن فقط وظیفه شهرداری نیست و همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند.

رضایی ابقای عنوان شهر خلاق موسیقی برای شهر سنندج را نیازمند همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی دانست و گفت:بودجه فرهنگی شهرداری بسیار کم است و کفاف برگزاری همه برنامه‌های فرهنگی را نمی‌دهد که سایر دستگاه‌ها نیز لازم است در این مورد بودجه و اعتباراتی را اختصاص دهند.

وی افزود:ایجاد یک کارگروه ما بین دستگاه‌های فرهنگی برای هماهنگی برگزاری برنامه‌های شهر خلاق و هم‌افزایی و تعامل میان یکدیگر امری ضروری است.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا