اخبار ورزشی

تکرار تاریخ برای جوان و بازگشت سرلک به اردو/ مسافران بوداپست دیرتر به کمپ می‌روند

تکرار تاریخ برای جوان و بازگشت سرلک به اردو/ مسافران بوداپست دیرتر به کمپ می‌روند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، احمد جوان این بار هم صاحب دوبنده تیم ملی نشد. سال گذشته بعد از آنکه در جام تختی علیرضا سرلکِ نایب‌قهرمان جهان را برد، همراه با او به تورنمنت رنکینگ‌دار تونس رفت و آنجا مغلوب سرلک شد تا فرصت حضور در تیم ملی را از دست بدهد.

بعد از آن جوان تیم ملی کشتی جوانان را در مسابقات جهانی همراهی کرد. امسال هم این کشتی‌گیر خراسانی در فینال جام تختی میلاد والی‌زاده را برد و با تصمیم کادرفنی راهی تورنمنت رنکینگ‌دار بوداپست شد و آنجا در مسابقه انتخابی رودررو، به والی‌زاده باخت و ملی‌پوش نشد.

جوان با توجه به اینکه کشتی‌گیر زیر ۲۰ سال است می‌تواند امسال هم تیم ملی جوانان را در مسابقات جهانی همراهی کند. تیم جوانان اکنون در آستانه مسابقات قهرمانی آسیاست و جوان بعد از پایان این رقابت‌ها می‌تواند به اردوی جوانان ملحق شود و شانس کسب مدال دیگری در این رده سنی را دارد.

دور جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از امروز (۲۵ تیر) در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد، اردویی که تا پنجم مرداد ادامه دارد و مسافران بوداپست هم دیرتر از سایر نفرات به جمع اردونشینان ملحق می‎شوند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم که جوان به اردوی جوانان اضافه می‌شود، علیرضا سرلک بار دیگر به اردو فرا خوانده شده است. این کشتی‌گیر در پی آسیب‌دیدگی دنده‌اش در آستانه جام تختی، از چرخه مسابقات جهانی حذف شد اما شانس حضور در بازی‎‌های آسیایی را دارد. علی مومنی دیگر کشتی‌گیر ۵۷ کیلویی دعوت شده به اردو است.

رضا اطری و یاسین رضایی در ۶۱ کیلو، رحمان عموزاد و کیان محمود جانلو در ۶۵ کیلو، امیرمحمد یزدانی(مازندران) و رحمان رحیم‌پور در ۷۰ کیلو، یونس امامی، محمد صادق فیروزپور وعرفان الهی در ۷۴ کیلو، محمد نخودی و سبحان یاری در ۷۹ کیلو، حسن یزدانی و هادی وفایی‌پور در ۸۶ کیلو، کامران قاسم‌پور، امیرعلی آذرپیرا و امیرحسین فیروزپور در ۹۲ کیلو، مجتبی گلیج و مهدی حاجیلوئیان در ۹۷ کیلو و امیرحسین زارع، مصطفی طغانی و مرتضی جان‌محمدی در ۱۲۵ کیلوگرم دیگر نفرات دعوت شده به این اردو هستند.

بخشی از این نفرات قرار است دهه اول مرداد ماه برای شرکت در یک مسابقه بین‌المللی راهی روسیه شوند.

شکست ۳ کشتی‌گیر ایرانی در یک سال به یک حریف

 

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا