گلستان

منتظری: استاندار جدید غبار محرومیت را از استان گلستان کنار بزند/ حق‌شناس در هیچ زمینه‌ای نمایندگان را تنها نگذاشتند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، غلامرضا منتظری بعد از ظهر امروز بعد از ظهر امروز در آیین تکریم هادی حق‌شناس استاندار سابق گلستان و معارفه علی‌محمد زنگانه استاندار جدید گلستان که امروز سه‌شنبه چهارم آبان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن اجتماعات استانداری برگزار می‌شود،‌ اظهار کرد: در آغاز هر تلاش، نگاه ابتدایی به پیشینه است که بدانیم در گذشته چه شده و ما باید چه کنیم.

وی تصریح کرد: به لحاظ اخلاقی وظیفه داریم از جدیت و تلاش گذشتگان تشکر کنیم و به نیابت مجمع عزیز، پرتلاش و پرکار نمایندگان استان گلستان از تلاش‌های استاندار گذشته آقای حق‌شناس تشکر کنم و به واقع در هیچ زمینه‌ای نمایندگان را تنها نگذاشتند.

 

* کشور دچار روزمرگی است/ مدیران نباید کاری را با سهل‌انگاری انجام دهد

رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان خاطرنشان کرد: استاندار جدید گلستان جلوه‌ای از معنویت است که در یک خانواده ارزشی رشد یافته‌اند.

منتظری بیان کرد: انتظار می‌رود که از مدیران عزیز بخواهید آستین همیت را بیش از گذشته بالا زده و غبار محرومیت را از استان کنار بزنند.

وی اضافه کرد: هر حرکت کوچک و بزرگ مدیران در سرنوشت استان موثر است و مدیران نباید کاری را با سهل‌انگاری انجام دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان تصریح کرد: کشور دچار روزمرگی است، استاندار رئیس جمهور یک کشور کوچک است و اگر قرار است موفق شویم، از همه استانداران بخواهید چشم‌انداز پنج ساله خود را در جمع اصحاب رسانه و نخبگان رونمایی کنند.

منتظری بیان کرد: انتظار داریم وزیر کشور‌ و استاندار گلستان هفت گام توسعه استان را با جدیت پیگیری کنند که نکته اساسی، توجه به مشکل آب شرب در استان است.

وی گفت: گلستان استان کشاورزی است و انتظار ما این است استان گلستان در این زمینه در صدر توجه مسوولان و دولت قرار داشته باشد.

* امروز خرمشهرهای متعددی در عرضه سیاست، اقتصاد و فرهنگ در کشور داریم

رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان تصریح کرد: راه‌آهن گرگان به خراسان، توجه به خلیج گرگان، توجه جدی به زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان، توجه به صنعت گردشگری از جمله نیازمندی‌هایی است که دولت باید به آن توجه کند.

منتظری بیان کرد: انتظار داریم در دوره مدیریت استاندار جدید توجه ویژه به جوانان به خصوص در در اختیار گذاشتن مسوولیت‌ به جوانان باشد.

وی افزود: برای تحول استان گلستان قلمرو نگاه استاندار باید به تمام استعدادها و قابلیت‌های استان باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان خاطرنشان کرد: امروز خرمشهرهای متعددی در عرضه سیاست، اقتصاد و فرهنگ در کشور داریم و برای نجات آن نیازمند همان تلاش جهادی رزمندگان در دفاع مقدس هستیم.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا