کهگیلویه و بویراحمد

بی‌تدبیری و ۲ گانه کرونایی در شهر یاسوج/دلیل تعطیلی پارک‌ها چیست؟

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج نشست اخیر ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج از وضعیت کنونی بسته بودن پارک ها و فضاهای مربوط به شهرداری در مرکز استان به شدت گلایه‌مند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در همین خصوص تصریح کرد: تمام شهرهایی که در همجواری یاسوج هستند فضاهای مربوط به شهرداری از جمله پارک‌های آنها فعال بوده و فقط در شهر یاسوج بنا به مصوبه ستاد کرونا این اماکن بسته است.

هدایت اکبری گفت: اگر قرار است پارک های شهر بسته باشد چرا اجازه ورود مسافر به شهر یاسوج داده می‌شود تا ما را متهم به بی‌عرضگی در خدمات‌دهی نکنند.

وی در ادامه گفت: اگر قرار است جایی تعطیل باشد باید برای همه این گونه تصمیم گیری شود چرا فقط شهرداری را محدود کرده‌ایم.

این عضو شورا گفت: مردم و مسافرانی که به پارک ها می‌روند متاسفانه نمی توانند از سرویس بهداشتی این فضاها استفاده کنند و مشکلات بهداشتی بدی در اطراف پارک ها ایجاد شده که می‌بایست هر چه سریعتر به آن ورود پیدا کنید.

به گزارش فارس؛ پس از گزارش رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز گفت: با توجه به این که وضعیت شهرهای استان آبی شده و اکنون شهر قرمز و پر خطر نداریم می‌توان از فضای پارک‌ها استفاده کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز با ابراز نگرانی از گزارش ارائه شده توسط رئیس شورای اسلامی شهر گفت: خوشبختانه تا حدودی خطر کرونا در استان رفع شده و برای تحرک بیشتر در میان مردم و مسافران می‌بایست از فضای پارک‌ها استفاده شود و به همین جهت اجازه دهید تا سرویس های بهداشتی در این فضاها راه اندازی شوند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا